{Detected}حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة mohamed_nasser, بتاريخ ‏28 أغسطس 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. 40ايجى5
    Pro Coders Team Hack V0.4
    بتاريخ : 28/8/2012

الحالة : Undetected

حاله الانجكتور : Undetected

توافق الانجكتور :
    40ايجى5
    40ايجى5
    المميزات !

HotKeys F3 For All Features.

Features

Wallhack

chamz removed

Full Bright

See Ghost (Only Knife in his hand)

Original Sound

40ايجى5

الصورة دي تأكد ان الهاك كده شغاااااااااال !
    40ايجى5
    الاسكان ...

من هنا

او

من هنا
    40ايجى5
    40ايجى5
    تحميل الانجكتور على الميديا فاير لوحده
    من هنا
    تحميل ملف الهاك على الميديا فاير لوحده
    من هنا

mohamed_nasser
    تحياتى ^_^​

2. Matshoman

Matshoman Member

رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

الموضوع مكرر

3. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

هتلى الموضوع الاصلى
    كل الى فى الموضوع انى نقلت تنسيق محمد زيدان بس لكن الهاك نسخه احدث علشان بتاع زيدان اتقفش

4. Matshoman

Matshoman Member

رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

وادي الموضوع بتاع الاستاذ محمد زيدان الي انت نسختو منو علشان محدش يقولي اني بقول اي كلام
    http://forums.egynt.net/showthread.php?t=25301

5. Matshoman

Matshoman Member

اوكي هجرب واقولك

6. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

اهوه اللنك دا يدل ان الموضوع مش منقول
    لاحظ ان هاك محمد زيدان v0.3 اما الى انا جايبه v0.4

7. Matshoman

Matshoman Member

ويا ريت فريق الفصح يشوف الموضوع ده في فيرس او اي ملف اختراق وتدينا تقرير
    بانو سليم

8. Matshoman

Matshoman Member

واسف الحرص واجب علي الجميع

9. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

انا حاطط رابط الفحص على فكرة

10. Matshoman

Matshoman Member

الانجكتور= سليم
    و
    الهاك= فيروس

11. Matshoman

Matshoman Member

واي حد مش مسدقني يحملي الانجتور وي الهاك ويشوف بنفسو بس لو معندوش برنامج انتي فيرس قوي وي معملو اب ديت يبقي ميجربش احسن

12. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

الهاك جايب فيرس مع الافيرا بس
    لكن اى حاجه تانى تمام
    علشان الافيرا بتفتكره تروجان
    وياريت متفتيش فى حاجه متعرفهاش وانا مستنى المشرفين علشان يتأكدو انه سليم

13. عراقي انا

عراقي انا Active Member

الهاك سليم من اي فايروس واشتغل برجاء من مشرفين القسم تثبيت الموضوع

14. hanin

hanin New Member

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

15. Mohamed Zidan

Mohamed Zidan Active Member

لا يا جماعة خلاص ده الاصدار الجديد ..!!
    ما فيش مشاكل ...
    الموضوع مقبول الهاك يعمل

16. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

معلش كان زماني مثبته .
    بس مش بايدي
    شكرا

17. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

طب لو ينقل للقسم المناسب

18. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

انا قولت انقل التنسيق كله علشان محدش يقول الموضوع مش منسق فلقيت موضوع عن الاصدار 3 فقولت انسخ كل حاجه مع التغير فى الاسم والروابط التحميل ...الخ

19. alsesy2012

alsesy2012 Member

جارى التجربه

20. رد: حصريا علي منتديات ايجي نت الاصدار الاخير مـــن العملاق Pro Coders Team Hack V0.4 بتاريخ 28/8/2012

انا اسف مكنتش واخد بالى انه اتنقل فى المكان المناسب وكتر خيرك على قد كدا

حالة الموضوع:
مغلق