ممكن مساعدة بسرعة؟؟

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة محمد خلف2, بتاريخ ‏28 أغسطس 2012.

1. معلش لانى كررت الموضوع المشرف المحترم ((عراقى انا))عطانى الرابط ده https://www.rapidshare.com/#!downloa...roweb.exe|4543 وانا سطبت البرنامج الى عطهونى عشان حل المشكلة بس انا سطبته وبيجى عند رابع ملف ويجبلى فيلد فى التسطيب انا مشكلتى اهى تحت حد يحلهالى بليز
    انا كل لما ازل الانجكتور وى اسطبه يجيلى الرسالة دى (to run this applicaion,you first must install one of the following versions of the .Net FrameWork :v4.030319
    .contact your applicaion publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the . Net FrameWork
    مع انى مسطبNet FrameWorkv4.030319 كذا مرة من على الموقع وى برة الموقع بردو وى النسخة عند Windows7 وى انا مش لاقى حل يريت حل بليز40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

2. elagamy2002

elagamy2002 Guest

رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

يا حبيبي سطب برنامج Net FrameWork4 وNet FrameWork2

3. عراقي انا

عراقي انا Active Member

بص انت عندك برماج النيت فور مارك والبرنامج الي اديتهولك دا بيسطبهم كلهم وعلى كل حا حاول تسطبه من جديد او انتضر مرور المشرف محمد زيدان

4. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

ما انا سطبت البرنامج الى انتى عطتهولى مش شغال اعمل ايه وبالله عليك ردو بسرعة؟؟؟؟؟

5. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب انت جربت تسطبه من جديد عشان ادا رنامج من شركة microsoft ف هو اسرع برامج تنصيب برامج النيت فور مارك واتفضل على هذا الموضوع وشوف البرامج الي ناقصاك http://forums.egynt.net/showthread.php?t=18211

6. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

هوا لازم تسطب كل البرامج الى فى الصفحة لو اه طيب انا عملت كدا بس Net farmeWork 1.2.3 مش بيردى عشان النسخة عند سيفن و كمانNet farmeWork3.5 مش بيشتغلو ؟؟ اعمل ايه

7. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

هوا لازم اسطب كل البرامج الى فى الصفحه لو اه انا عملت كدة بس NetFarmwork 1.2.3 مش شغال عندى عشان النسخة عندى سفن وى NetFarmwork3.5 بردو اعمل ايه هوا لازم نسخة sp3 ولا ايه

8. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

سورى قررت الموضوع احسبه م اتنشرش

9. عراقي انا

عراقي انا Active Member

اخي ممكن توضح سوالك؟

10. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

يا اخى انتى عطتنى الرابط https://www.rapidshare.com/#!downloa...roweb.exe|4543 وانا حملتة بسطبه مش نافع انا تعبت والله مشكلتى فى اول صفحة اعمل ايه والله تعبت

11. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب شوف انا هوجه مشكلتك للمشرف محمد زيدان وهو يشوفلك حل

12. elagamy2002

elagamy2002 Guest

المشكله ده كانت عندي سطب برنامج NetFarmwork 1 و NetFarmwork 2

13. elagamy2002

elagamy2002 Guest

14. Mohamed Zidan

Mohamed Zidan Active Member

بص انا أقولك ... انت لما بتعمل ويندوز بتعلمل فورمات ؟؟؟
    لو الاجابه أه ...
    يبقي
    انت تعمل اسكان علي الهارد بتاعك .. ببرنامج الافاست ..
    ولو منفعش
    فارمت الهارد كله
    وان شاء الله تشتغل

15. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

عملت كل حاجة قولتولى عليها وى بردو مش نافع وى على فكرة NetFramework1.2.3 وىNetFramework3.5 مش بيتسطبو عندى اعمل ايه مفيش غير NetFramework4 هوا الى بيتسطب

16. عراقي انا

عراقي انا Active Member

اخي اسمعني ليه برامج النيت فور مارك مش بتتسطب انت بتسطبهم صح؟
    او الويندوز بتاعك نسخت ايه واصلية؟