حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 6\9\2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت ( detected ( Wa

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة KINGEVILS, بتاريخ ‏29 أغسطس 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. fay9

fay9 New Member

رد: حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 29/8/2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت

thanks

2. aimee2468

aimee2468 Member

رد: حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 29/8/2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت

هجربو بس يا رب يكون شغال

3. awf123

awf123 Member

tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

4. aimee2468

aimee2468 Member

بس فين الانجكتور

5. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

يا شباب الهاك شغاال تمام ومن غير انجكتور
    ----
    مش هننكر انه نقصه بعض المميزات بس الهاك اللي صنعه كدا
    مش بايدي عشان محدش يتكلم
    وياريت نتعامل افضل من كده وكلمة طيبه افضل من كلمة سيئه

6. رد: حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 29/8/2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت

مفيش اى حاجة شغالة ولا القايمة بتظهر لما بدوس انسرت مع انى عملت كل حاجة اى المشكلة وان مش وندوز 7​

7. رد: حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 29/8/2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت

هى دى نفس المشكله معايا
    بس مادام الباقى بيقول انه شغال تمام ماعدا بعض المميزات مش شغاله
    يبقى العيب من عندنا انا وانت

8. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

طيب يا شباب ومتخافوش فريق اكتشاف الاخطاء شغااال معانا
    ....

9. crashmazhar

crashmazhar Guest

fe moshkela btzhr byktble send rebot ana mosh 3arf a3ml eh
    40ايجى540ايجى5

10. mido_xx

mido_xx Member

tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

11. Sniper.Egy

Sniper.Egy New Member

ايه يا جدعان الهك شغال زى الى فى الفيديو بالحرف الواحد الف شكرا على البرنماج دا انا كنت عمال ادور على واحد ليا 3 ايام شكراااااااااااااااااا اوى40ايجى5

12. amrfarhat

amrfarhat New Member

40ايجى5 دحك عليكوا كلكوا وربنا وربنا وربنا كمان مرة الهاك ده هو نقلوا من موقع اسموا *********** انا مش رادى اقول اسموا عشان ممنوع بس لو اى مشرفق عايز يعرف يكتبالى اميلوا الياهو وانا اعملوا ادد واوريه بنفسه وربنا مسروقوالفيديوا فيه وربنا وربنا وربنا ********جداعن موقع ده الموقع الرسمى لهاكات كروس فاير بينزل هاك كل ما اللعبة تتحدث ارجوا قفل هذا الموضوع ارجواا

13. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

بص انا مش هرد علىك بس عايزك تعرف حاجه
    اننا هنا كلنا عارفين ان الهاكات بتتنقل بس بنشرح ازاي الاعضاء يشغلوها ببساطه من غير تعقيد
    وبنسهل عليهم حملها معروف بردو موقع الهاك اللي انت كنت عايز تكتبه
    والمشرفين كلهم عارفين كدا بل والاعضاء
    احنا مش بنضحك على حد
    انا مقلتش انا اللي عمله ولا حاجه حتى كاتب ف العنوان وجوة الموضوع اسم الهاك
    فلتقل خيرا او لتصمت

14. Abdo Ibrahem

Abdo Ibrahem Active Member

عندى استعداد اعملك حظر حالاً !

15. عراقي انا

عراقي انا Active Member

تسلم يا برنس شغل جامد منك

16. king1234sas

king1234sas Member

thxxx

17. aymengood

aymengood Member

جاني بلوووووووووووووووك بكل حساباتي من ورة هذا الهاك حراممممممممممم عليكوم عوضوني بشغلة وحدة ارجوكم شغلة ما ابي غيرها حسااااب جديد في اللعبة ابوس ايدكم حساب جديد بالعبةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

18. رد: حصريـــــــــا الهاك المنتظر بتاريخ اليوم 29/8/2012 haxlib مجرب وشغاااال فقط لايجي نت

سهلة يا باشا خش هـــــنـــــــــــا

19. aymengood

aymengood Member

جربت 600 مرة ما ينفع يطلعلي كلام احمر يقول الاقليم وما يصير ومعرف ايش اعمليي واحد ارحمني الله يرحمك واحد جديد تكفا دة ايميلي [email protected]

20. Prince Mido

Prince Mido Guest

أتفضل يا باشا :-
    Yahoo : [email protected]
    Pass :123456789

ID CrossFire : AymenGood1
    Pass :123456789
    تبقا تتدخل على الياهو علشان تفعل الياهو

حالة الموضوع:
مغلق