ارجوا دخول مدير المنتدي و المشرفين

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة abd19d96, بتاريخ ‏9 أكتوبر 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. abd19d96

abd19d96 Member

ارجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوا رجــــــــــــــــــــــــــــــاء شـــــــــــــــــــــــــــــــــديـــــــــــــــــداً ان قسم هاكات كروس فاير يتم غلاقه نهائياً لتحسين سمعة المصريين في العالم لان مستحيل كدا يا جماعه ابو ام الهاكات علي اللي صنعها علي اللي حطها في ...........موضوع مش معقول انا اتنفخت من العيال بنت الهبله اللي بتلعب بلهاكات العيال الجزم دول انا كرهت نفسي منهم عيال مش بتعرف تلعب تقوم تموت فينا من ورا ام الحيط عشان تتسلي بس ابو ام دي لعبه لو حتكون بلشغل المعفن ده انا مش عارف العب في جيم محترم عدل لازم يكون علي الاقل فيها 4 هاكات معاهم Aimbot و ولاد الهبله فرحانين بلامبوت و شغالية تمويت في انا كان اسكور اكونتي جامد و بسبب ام الهاكات الاكونت الاسكور بتاعه بقي في الارض بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيز يتم غلق قسم الهاكات بــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــيـــــــــــــــــز او ان المشرف اللي ربنا يسامحه يبطل يجيب الهاكات من المواقع التانيه 40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

2. elagamy2002

elagamy2002 Guest

رد: ارجوا دخول مدير المنتدي و المشرفين

لازم ده يحصل حرام بجد انا بطلت العبها بسبب الهاكات حرام

3. HeMa RaiZo

HeMa RaiZo Member

بصراحه انتظر رد المشرفين بس فعلا انا بشوف عيال واقسم بالله عندها 7 سنين مبتعرفش تقرا عربي اصلا وعماله تلعب Waller

4. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

40ايجى5
    طيب ما تلعب لهاكات - ولو مش عارف تلعب بهاكات يبقى مش تتكلم او مش تلعب اللعبه
    طبعا انت بتتكلم عشان انت مش معاك نفس الامكانيات
    بس لو انا قفلت القسم ياترى الناس مش هتلعب بهاكات ؟؟؟؟؟
    استحالة ياجميل

5. elagamy2002

elagamy2002 Guest

المشكله ان عندك حق عمر ما الهاكات هتتشال الا لو خليتوا المصممين ميعملوش هاكات

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب بص يا معلم انت تقدر تلعب بهاكات وانا بخدمتك باي تعليمات

7. HeMa RaiZo

HeMa RaiZo Member

عندكو حق مينفعش نقفل القسم بس عشان تفهمو احنا مش بنلعب بهاك ليه

مثلا انا الاكونت بتاعي قرب علي العمود الفضي وبقالي كتير بلعب مجيش العب بهاك واخد بند عشان عيال صغيره ولا ناس عبيطه

عشان كدا عمري مافتحت هاك

8. kingkama

kingkama Guest

أولاً انا بشكرك بمشاركتك معنا
    ثانياً انت بتتكلم بطريقة ايه ام دي لعبة وام هاكات
    لما تكون عايز تقترح اقتراح او اى حاجة من تقولها باحترام
    بلنسبة للهاكات خش UK server 4 دة الهاكات قليلة فيه
    ولو انت مش عايز تلعب بهاكات غيرك عايز
    شكراً لك :)

9. abd19d96

abd19d96 Member

معلش يعني علي طريقة الكلام اصل الواحد اتخنق خالص كل عيل عبيط يجي يحمل الهاك و يقعد يموت في هو مش خسران حاجة عيل عبيط مش في الاكونت بتاعه حاجة خالص انما انا اكونتي صارف عليه كتتير انا جايبله اكتر من مليون زد بي و تعبان فيه والله يجي عيال نوبات يقعدوا يموتوني من ورا الحيط و كمان انا رحت UK-4 لقيت 5 في روم واحده و ال 5 صحاب بعض عمالين يضحكوا ويقولوا xD noobs عيال جابتلي السكر و المشكله ان في عيال دمغها تعبانه معاها اكونتات عواميد فضيه و عامودين بيلعبوا بهاك و لما انا اقول اطرد الهاك مفيش حد بيعبرني خالص ابدا ً عواميد مع اني عامود دهبي و معايا بدجات جمده و انكم لو سمحتم يعني لو قفلتوا القسم حيقل المصريين اللي بيلعبوا بلهاكات ده انا يا شيخ بستنكر اني مصري عشان العيال متطردنيش من الروم لما العب جامد و تقول Egyption H.acker و كلام من ده شوف وصلت لايه يا ريس

10. abd19d96

abd19d96 Member

ماشي برضوا حيلعبوا بس حيبقي بيقل بنسبه عاليه لان ثلاث ارباع العيال دي مش بتفهم انجليزي ولا بتفهم اذاي تزل هاكات من مواقع اجنبي مثلاً زي المشرف سيد علي ما اتذكر بياخد الهاكات من المواقع الثانيه و بيحطها هنا هو لو بطل يحط هاكات والله النسبه حتقل فوق 50%

11. HeMa RaiZo

HeMa RaiZo Member

بصراحه انا جوه اللعبه اسمي HeMa4002 هغيره ب4700 لاسم اجنبي مخصوص عشان بستعر اقول اني مصري ليطردوني او يشتموني

12. mody96

mody96 Member

بجد بقت حاجه تخنق اوي والله الهاكات دي المفروض يعملو كروس فاير زي وولف تيم اي هاك بيقف في نفس اليوم مفيش عندهم حاجه اسمها هاك
    المشكله اللي بيلعبو بهاك فاكرين نفسهم لعيبه وهما ملهمش فيها اصلا والله انا اقدر العب باي هاك بس انا مرضاش اني العب بيه

13. MohameD

بستعر اقول اني مصري

40ايجى5

14. MohameD

بستعر اقول اني مصري

40ايجى5

15. Mark.0nline

Mark.0nline Active Member