ارجو المساعده في تشغيل الهاكات عموما

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة playmekar, بتاريخ ‏24 ديسمبر 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. playmekar

playmekar Member

السلام عليكم الاعضاء والمشرفين الكرام انا صاحب سايبر وعندي اكتر من جهاز في جهاز منهم مش عايز يشغل اي هاك بقاله حوالي اسبوع مع العلم اني بشغل الهاك وبيكتبلي run وكل حاجه تمام بس قايمه الهاك مش بتظهر في اللعبه يا تري مع ان نفس الهاك بيشتغل علي اجهزه كتير ما عدا جهاز او اتنين نفس المشكله 40ايجى5

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

3. playmekar

playmekar Member

رد: ارجو المساعده في تشغيل الهاكات عموما

مشكور جدا علي سرعه الرد والاهتمام انا سطبت اغلب البرامج ما عدا النت فرام ورك 4 لكن الهاك اشتغل علي الاجهزه اللي باقيه والف الف شكر لكن تكمل جميلك وتشوفلي حل لمشكله الشاشه السمرا غير بتاع انك تجيب سلاح وتجربه لاني بنساها دايما وعملالي مشكله في جهاز او اتنين بردو ويبقي ليكي جزيل الشكر

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

مش فاهم هي المشكلة الاولانية احلت ثانيا وضح المشكلة التانية

5. playmekar

playmekar Member

ايوه المشكله الاولي اتحلت والهاك اشتغل تمام في مشكله تانيه في جهازين عندي سواء بالهاك او من غير الهاك في اغلب الاجيام يعني في بيوت معينه من اللعبه الشاشه بتيجي سمرا او مقلوبه وقريت حل ليها في المنتدي انك قبل ما تلعب تدخل تجرب سلاح كأنك هتشتريه ودي اوقات بتنفع واوقات لا ياريت يكون عندك حل جزري ليها

6. ƘƛƦƖM

ƘƛƦƖM Member

حل مشكلة الشاشة السوداء
    حمل الملفات دي وحطها فى :
    1- افتح الـC
    2-windos
    3- system32
    4- ووافق على التسجيل وخلاص وقولي ايه اللي حصل
    http://www.mediafire.com/?17pnvzc1tc7ukdp

7. playmekar

playmekar Member

ما هي نفس الملفات اللي انت رديت عليه بيها في موضوع برامج تشغيل الهاك بس انا مش فاهم رقم 4 ايه اوافق علي التسجيل وخلاص

8. amirmesho

amirmesho New Member

هوا فين ملفsystem 32 أرجو الرد
    40ايجى5

9. playmekar

playmekar Member

هو كاتبلك الشرح بالترتيب هو علي ملفات النسخه روح C وبعدين WINDOWS هتلاقي system 32 خد الملفات كوبي وحطها فيها ممكن تلاقيها موجوده حط اللي في لينك التحميل عليها 40ايجى5

10. عراقي انا

عراقي انا Active Member

بص يا برنس المشكلة دي ممكن تتحل معاك باقرب ابديت عشان لو عايز تحلها بسرعة لازم تسطب ويندوز ثاني

11. playmekar

playmekar Member

عموما سهله لو علي الويندوز نسطب واحد جديد هجرب واقولك ايه اللي حصل مع الويندوز الجديد بس بقولك انت متنصحنيش بنسخه حلوه للالعاب وخصوصا كروس فاير انا بشتعل بالاكس بي العاديه في بالسيريال وفي من غير سيريال الاتنين 2012

12. عراقي انا

عراقي انا Active Member

لو هتلعب بهاكات الاكس بي افضل لاكن لازم تكون اصلية ومتفعلة

13. playmekar

playmekar Member

انا نزلت نسخه جديده ونفس الوضع بردو ونقلت اللعبه من جديد من علي جهاز تاني خالص وبرود نفس المشكله بتيجي الشاشه سمرا في اغلب الاجيام هو حلها الوحيد اللي بيظبط معايه اني اول ما بدخل اللعبه بجرب سلاح كأني هشتريه بس عموما الف شكر علي مجهودك وردك ولو ورد عليك اي حل تاني يكون نهائي يبقي جزاك الله خير

14. عراقي انا

عراقي انا Active Member

للاسف يا برنس هو حلين تستنى اي ابديت يصلح اللعبة
    او انط تجرب السلاح قبل ما تلعب

15. playmekar

playmekar Member

تسلم يا غالي علي الرد ما علينا سهله دي بتبجي في جهاز واحد بس بقولك من حق في عندي جهاز بتيجي فيه في اول اللعبه الشاشه مش كامله لكن اول ما تدخل الجيم الشاشه بتيجي كامله عادي دي ليها حل ولا عادي هي مش مشكله يعني بس لو كانت قابلتك قبل كده يبقي افضل حلها يعني الشاشه بتيجي مش كامله في اول اللعبه بس اول ما تدخل الجيم بتيجي كامله

16. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب بص يا برنس المشكلة دي عادية جدااا وليها 3 اسباب
    1- ان النت ضعيف
    2-كارت الشاشة بتاعك صغير
    3-او ان الرام بتاعك تقيل
    لاكن ما دام بتدخل اللعبة عادي يبقى متعملش حاجة

17. playmekar

playmekar Member

هي امكانيا ت الجهاز عاديه رامات 2 كارت شاشه 256 بورده جيجا بايت والنت عندي سرعه 1 ميجا يعني كل حاجه عاليه بس زي ما قولت هي مش مشكله اصلا دي تعدي بيها ومعلش تعبتك معايه والف شكر يا غالي بس علي فكره معلومه بس توصلها للاخ سيد مسؤول الهاكات انه بيتأخر في تنزيل الهاك جدا مع ان الموقع الرسمي للهاك بينزله علطول في وقته الهاك والف شكر يا غالي

18. عراقي انا

عراقي انا Active Member

ولا يهمك يا برنس اي مشكلة قلي عليها
    يغلق

حالة الموضوع:
مغلق