انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزو

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة sayed205, بتاريخ ‏23 يناير 2013.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. omar osama

omar osama Member

رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

تمام يا برنس و الواد زيان دا صاحبي في اللعبة و قولتلو يعمل هاك لل زومبي قالي انو شغال عليه

2. amretoo71

amretoo71 Member

رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

هو حلو بس عندى استفسار صغير
    هيتحدث كل يوم ؟

3. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

يا جماعه يا ريت اى حد يسعدنى ويقولى هوة بيشتغل ازى بعد ازنكوم ارجو الرد ضرورى

4. amretoo71

amretoo71 Member

حل سهل جدا شوف الفيديو

5. AcTioN

AcTioN Guest

شـ’ـكـ’ـرا يـ’ـا ابـ’ـو الـ’ـسـ’ـيـ’ـد و جـ’ـارى الـ’ـتـ’ـجـ’ـربـ’ـه

6. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

معلش يا رجاله عندى سؤال بس هوة الهاك ده مش بيشتغل غير على 7 وله بيشتغل على اكس بى عادى

7. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

كل اما اجى اشغل الهاك يدينى ده يا سيد معاك شرح الصورة ارجو الحل وشكرا لك انا منتضرك من الصبح يا ريت تتعب نفسك الشوية دول معلش40ايجى5

8. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

9. emadreda

emadreda New Member

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((
    Cannot find 'MSVCP80.dll'. Please, re-install this application"
    حراااااااام :((

10. عراقي انا

عراقي انا Active Member

عاشت ايدك يا كبير احلى هاك من احلى سيد
    تسلم ايدك الهاك دا من رائي اسطورة
    تسلم يا سر ابداع ايجي نت

11. mwazeeeeer

mwazeeeeer Guest

يا رجالة بعد التجربة ......... الهاك شغال علي 7 بس

12. عراقي انا

عراقي انا Active Member

يا معلم لسة كنت بلعب بيه

13. عراقي انا

عراقي انا Active Member

اهو يا رجالة الصورة من جهازي برضو

14. GL GL

GL GL New Member

الهاك شغال تمام يابو السيد وع فكره يا جماعه قايمه الهاك بتظهر ب f12 معلش سؤال يا استاذ عراقى او سيد انى خصيه بتاعت الهد شوت او التعليق ع اللى قدامك ؟
    40ايجى5

15. mokr

mokr Member

طيب يا برنس لما بشغل الهاك وخلاص الهاك هيتخل على العبة بيجيب دى http://www2.0zz0.com/2013/01/23/19/344475868.jpg اعمل اية ؟

16. SenseLovers

SenseLovers Member

17. ƘƛƦƖM

ƘƛƦƖM Member

الله عليك يابرنس ياباشا يامعلم يا...............( كل الصفات الحلوة فيك )

جاري التجربة ..

18. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

معلش يا ابو السيد

التحديث بتاعه نزل فياريت تجيبوا للاعضاء

انا كونت هجيبوا بس انتا عارف القوانين

الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

19. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

معلش عندى استفسار هو لزم احمل برنامج directx

20. رد: انفراد على ايجى نت مع عوده اخطر واقوى الهاكات فى تاريخ هاكات كروس فيرا ZYAN VIP بعد التحديث فور نزوله 23/01/2013

تسلم تسلم الايد والاصابع الذهبيه والعقل الخارق بتعك يا ابو السيد
    وملاحظه الهاك شغااااااااااااااال 100%100 وبلعب بيه وكمان
    القايمه بظهر من مفتاح الكيبورد دا delete لا احله منتدى ايجى نت 40ايجى5

حالة الموضوع:
مغلق