حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة عراقي انا, بتاريخ ‏19 فبراير 2013.

1. عراقي انا

عراقي انا Active Member

40ايجى5
    حصري على ايجي نت
    وبنائا على طلب الاعضاء
    طريقة اهداء الزد بي لاي اكونت تاني بالصور
    40ايجى5
    اولا انت لازم تشتري واحد من الكارتات دي
    Rixty _ paysafecard _Ultimate Game Card
    ودول همى الي مسموح بيهم انك تبعت زد بي
    40ايجى5
    الطريقة
    اولا هتسجل الدخول وتروح على deposit
    40ايجى5
    هتختار اسم الكارت الي مسموح انك تحول منه وانا زي مقلت انه واحد من دول
    Rixty _ paysafecard _Ultimate Game Card
    انا اخترت Ultimate Game Card
    40ايجى5
    بعدين هتختار القيمة الي عايز تبعتها اقل حاجة 10,000
    وتدوس buy as gift
    40ايجى5
    هتختار نوع اللعبة وكمان اسم الاكونت الي هتبعتله وتدوس continue

وانشاء الله يكون الموضوع سهل
    وبرجاء في حالة النقل يرجى ذكر المصدر
    ايجي نت عشان ميروحش تعبي على الفاضي
    في امان الله

2. bibo254

bibo254 Member

رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

شرح اكثر من رائع تسلم ياعراقى

3. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

مية مية
    تسلم الايادى على الموضوع الجميل

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

منورين يا رجالة

5. naruto.kan

naruto.kan Member

انا شحنت بي الباي بال وجبت وصحبي بردو بس وخت الربونز بتاع الشحن زاي محضرتك عامل كده (بس الي بتكلم عليه هوا انو بيقول اهداء دي مش عارف معناها كويس يعني اترد علي واحد ولا اي )يعني انو كده في اتنين ربونز للشحن وده مش عارف يعني اي ) اهداء دي معنها انو انا اهدي مثلا صحبي او هوا يهديني zp 40ايجى5

6. naruto.kan

naruto.kan Member

ارجو الحل 40ايجى5

7. عراقي انا

عراقي انا Active Member

لا انت تديه زد بي

8. naruto.kan

naruto.kan Member

الله عليك انا كده فهمت )ممكن طلب تاني ([​IMG])ده بيقولي عن طريقت الشحن عبر الاعلانات هيا اي
    لو حد عارف الموقع الاعلانات ممكن يحطو هنا
    معلش انا تقلت عليكو هنا كتير معلش
    40ايجى5

9. naruto.kan

naruto.kan Member

الاهداء لما جيت اعملو جبت الباي بال بس جيبلي انو انا اشتري بس مش جايب الكلمه الي حضرتك قولت عليها 40ايجى5

10. hussein000

hussein000 Active Member

thanks for you

11. رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

طيب الكرتات دي عباره عن ايه
    دي حاجة مثلا زى الفيزا ولا اية
    ياريت شرح بلتفصيل

12. رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

طيب الكرتات دي عباره عن اية
    مثلا زى الفيزا وكدا
    يارريت شرح بلتفصيل علشان انا مش فاهم ؟؟؟

13. عراقي انا

عراقي انا Active Member

يا برنس ما انا قلت ان ال3 كارتات بس الي فيها اهداء

14. عراقي انا

عراقي انا Active Member

اه تقريبا وليهم مواقع اكتب اسم اي واحد فيهم هتلاقيله موقع وتعرف تجيبه ازاي

15. ahmed rbih

ahmed rbih Member

اهداء انك تبعت zp لحد صحبك مثلا او اي حد وبتخد ريبون اسمة gift

16. رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

17. mahmoud863

mahmoud863 Member

دى ببلاش ؟ ؟ ؟ ؟

18. tota1978

tota1978 Member

شكران يا برنس

19. رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

يابرنس شرح رائع بس انا بسال اجيب البطاقات دي منين