لكل محبين كروس فاير/ لكل العرب/ادخل بسرعة

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة banre4ever, بتاريخ ‏22 مارس 2013.

1. banre4ever

banre4ever New Member

يجماعة انا لفت نظرى حاجة ان كل العرب بيستخدمو اختصرات لشتايم او شكر او استعجاب...مثلاً....[omg] او [Xd] او [LoL] او [ty]....إلخ
    فعشان كده انا قررت ان العرب يبقى ليهم اختصرات خاصة بيهم مثلاً...للشتايم بدل FUck نخليها [K.Y.M] شتيمة فسرها انتا بس مش عايز اكتب كلام ابيح....المهم/..وبدل [ty] اللى هيه... ثانك يو ..نخليها [SH.L] يعنى شكر ليك وبدل [OMG] اللى هيه اوه مى جود... نخليها [Y.RB]..يا رب...وبدل Xd .. اللى معناها موت او يموت حاجة زى كده نخليها ..[Moo.T]يعنى مووت....وكمان [LOL] يعنى حاجة تتضحك نخليها [7. G. FA7t] اقرأها من اليمين إلى الشمال وديه اضافه من عندى [H.B.Klp] يعنى هكر ابن كلب....يجماعة فكروا فى إلى كتبتة واللى عنده اضافة يكتبة وياريت الموضوع ينتشر....عشان انا والله مدايق اوى أن احنا بنقلد الغرب فى كل حاجة حتى فى الكتابة...لازم يبقى لينا طريقة خاصة بينا وتتشهر كمان....وياريت من المشرفيين يثبتوا الموضوع وميقفلهوش....وإنشاء الله الموضوع هينتشر وهننسا ....LOL OMG Xd تحياتى للجميع!؟40ايجى5

2. amrali

amrali Member

رد: لكل محبين كروس فاير/ لكل العرب/ادخل بسرعة

فكرة جميلة

3. عراقي انا

عراقي انا Active Member

فكرة رائعة تسلم يا برنس

4. waseem

waseem Member

تمام .. فكرة كويسة على الاقل اعرف ان معانا مصريين :)

5. banre4ever

banre4ever New Member

تمام كدة/// حولو على قد متأدرو تنشرو الموضوع ولو انتوا فكر نى عامل الفكرة دية عشان شهرة.....خودو الكلام اللى انا كتبة __كوبى- بيست__وانشرو فى كل المنتديات....انا من ساعت مسمعت ان كلمة BYE حرام وانا مدايق اوى ان احنا بنقلد الغرب وبالمنسبة اللى ميعرفش كلمة باى يعنى اية هقولة؟!؟!معناها...فى رعاية البابا وحفظة...و احنا بنقلدهم وخلاص....//عشان كده مش لازم نقلدهم فى كل حاجة واحلى حاجة ان احنا لينا تريقتان فى الكتابة ونشاء الله هيزيدو بالموضوع دة الطريقتان ////[A.7.A] و الكتابة فرنكو [Slama 3ale2o] إنشاء الله..إنشاء الله هيزيدو.....تحياتى للجميع.......... [LOL].............أقصد.[7. FA7t. G]....40ايجى5هه40ايجى5
    ...........................................................................................حاجة/جمدة/فحت

6. PoP_MeMo

PoP_MeMo Member

فكره حلوه
    بس
    اعتقد انها مش هتنتشر بقدر الامكان

7. hussein000

hussein000 Active Member

ok hgrb
    lollllllllllllllllllll

8. hussein000

hussein000 Active Member

معلش انا نسيت 7. G. FA7t

9. banre4ever

banre4ever New Member

يعنى حاجة جمدة فحت _7_ يعنى حرف الحا..._G_جمده _F_ فحت كلها على بعدها (حاجة جمدة فحت)...كان نفسى اكتبها عربى بس زى منتوا عرفين كروس فاير مبترداش تكتب عربى عشان كده نعمل انهيا مش فرقة معنا وعلى فكرة GM لعبة كروس فير عارف ان فيه مصرييين كتيير على السيرفر بس مش راضى يعمل نسخة للشرق الاوسط.....عشان كده هنعمل ان مش فرقة معانا ..ونعمل اللغة الخاصة بينا.....تحياتى للجميع40ايجى5

10. hussein000

hussein000 Active Member

ma4i 4okra

11. رد: لكل محبين كروس فاير/ لكل العرب/ادخل بسرعة

فكرة حلوه