سوال بخصوص gatling gun اتمنا الكل يساعدنى

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة IbrahemI, بتاريخ ‏5 مايو 2013.

1. IbrahemI

IbrahemI Member

بعد ازنكم يا شباب اللى عندو خبره فى black market يا ريت ميبخلش عليا انا ناويت العب على gatling gun بس فى مشكله فى واحد gatling gun lm
    وفى واحد اسود عادى تنصحونى العب على ايه وايه هيا الطرق اللى ممكن الواحد يعمها بحيث يضمن انو يكسب السلاح ملحوظه انا هلعب على 60 سندوق مرا وحده لانى عارف اقل من كدا مش هيطلع السلاح يا ترا فى خطواط ممكن تفدنى عشان اكسب السلاح وجزاكم الله كل خير
    [​IMG][​IMG]40ايجى540ايجى5
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

2. kmkmw

kmkmw Member

رد: سوال بخصوص gatling gun اتمنا الكل يساعدنى

انت لو اشتريت مليون صندوق ممكن متكسبهاش ولو اشتريت صندوق ممكن تكسبها اتمنى الرساله تكون وصلت اما بالنسبه تخش على ايه انا من رأيى التانيه احلى بكتير لكن دى عاديه ومعفنه اوى ههه خش على التانيه وياريت تصور فديو وانت بتفتحهم عشان نشاركك :D

3. AvenGeR

AvenGeR Member

بص يا باشا انا لسا كاسب gating gun lm من 3 ايام تمام كدا بس اقسم بالله انا جبتوا بفضل ربنا ليه يا عم بتقول كدا
    هقولك شايف الدايره بتاعت اليلاك ماركت هو موجود فى حته وحده بس وصغيره جدا لو اللفه وقفت عندها هيجيلك بس الدايره كبيره هتبقى عايز صناديق كتير
    طيب انا من رايى تلف على gg lm عشان gg العادى كلوا ماسكوا عشان بيجى من zombi
    لكن مافيش فرق غير فى عدد الطلق وسرعة الضرب والشكل
    دا الاكونت بتاعى http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=17472290 انا جبتوا مرتين
    مره ظهر بس مش من الحاجه اللى انا كسبتها دا كان فى الصندوق 6 اعدت الف فى نفس المكان جالى فى الصندوق 4 كل دا من 125 صندوق اقسم بالله
    هى اللفه قبل نص الدايره بحتة صغيره بس بتتغير كل يوم للاسف 40ايجى5

4. IbrahemI

IbrahemI Member

40ايجى5مبروكـ يا صحبى اوعدنا يا رب 40ايجى5

5. IbrahemI

IbrahemI Member

العضو AvenGeR اتمنا تكتبلى الفيس بتاعك او ايميل الياهوو عشان فى حاجات كثير هسالك فيها بعد ازنك 40ايجى5

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

حبيبي ابثت في اليوتيوب عن how to win gatling gun
    عشان تشوف كسبوه ازاي ممكن يساعدوك الفيديوهات

7. AvenGeR

AvenGeR Member

بص عملت كدا ولا اى حاجة نفعت ةادى اكونت الفيس بتاع https://www.facebook.com/profile.php?id=100002039655043&ref=tn_tnmn وعالفكره مافيش فى youtube غير فيديو بس واحد كسب سلاح فية