لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة حودة الصعيدى, بتاريخ ‏24 يناير 2011.

1. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

40ايجى5السلام عليكم 40ايجى5
    40ايجى5انا مش عارف اساجل في كروس فاير الانك مش شغال ممكن تعرفني اسجل ازاي ومشكورررررررر علي الموضع الحلو يا اخي40ايجى5
    40ايجى5

2. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

انا عملت الايميل وكل حاجه واللعبه اشتغلت بس الاكونت لما بكتبوا بيقولي الكونت غير صحيح واللعبه تيجي تفتحها تاني مترضاش
    ممكن الرد بس شكرا بده علي المجهود

3. pesoo

pesoo Member

رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

مشكوووووووووووووور اخي

4. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

على فكرة اللعبة دى هى اللى واخدة الصيت فى المنتدى

مش عارف عبارة عن ايه اللعبة دى

بس ان شاء الله هحملها وهلعبها وأشوف بتحكى عن ايه دى؟

يعنى حتى نعاصر الأخرين ونعايشهم

5. ali_aliali147

ali_aliali147 New Member

رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

6. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

انا مش عارف اخوش وانا كلمتاك كتييير يا صحبي وانتا مش عاوز تروض ليه انا مش عارف اسجل في الموقع ممكن الانك الصحيح

7. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

ممكن نصيحا ليك لما تنزال حاجه اتاكت هي شغلا وله لا علشان مش هاينفاع ان انتا تقول هي شغلا وهي مش شغله اوك انتا في منتدا محترام مش عاوزين نسوق سمعتو اوك وبعدان الناس المونفقا اللي معاك اللي بترود علي الموضع من غير ما تشوفه وماتزعلش مني في الكلام ده اصل انا بقلي 3 يوم مش عارف اجيب الانك بتاع الاعبا الصحيح وسلام40ايجى5

8. jojo

jojo New Member

ألف ألف ألف شكر يا حودة شكرا

40ايجى5 40ايجى5

40ايجى5 40ايجى5

9. jojo

jojo New Member

الف الف الف شكر يا حودة 40ايجى5 40ايجى5 40ايجى5

10. Abdo Ibrahem

Abdo Ibrahem Active Member

تسلم الايادى

11. عبود

عبود Member

جاد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

12. looda2011

looda2011 New Member

thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

14. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

15. احمد قوره

احمد قوره New Member

شكرا ليكم يا جماعه بجد انتم ناس تمام

16. اشرف66

اشرف66 New Member

مشكور يا برنس

17. abd19d96

abd19d96 Member

تــــــــــــ شـــــكـــــراًـسلم على اللعبة

18. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

يا كايتن انا اول ماجى افتحها faild to download the version

19. رد: لعبة كروس فير الجديدة (CrossFire Privat Server) الميزة أنها بتديكGP & EXP بنسبة 50%

شكرا يا معلم

20. amin010

amin010 New Member

THZZXXXXXXXXXXXXXXX