اشحن zp و gp براحتك مضمون و مجرب بالصور

الموضوع في 'ايجى نت الارشيف العام' بواسطة asalneshasy, بتاريخ ‏3 يوليو 2012.

1. asalneshasy

asalneshasy Guest

اشحن zp و gp براحتك مضمون و مجرب بالصور في كروس فاير crossfire
    ده موضوع جديد و محدث مش الموضوع القديم وفيه حلول المشاكل اللي غالبا بتقابلك

انا كتبت الموضوع عشان افيدكم و افيد نفسي الموضوع مفيد جدا و هيخليك تجيب zp و gp ببلاش ومش نصب لانه بخدمة شركة كروس فاير و جميع العاب الاون لاين سامحه بيها انت بتدخل علي موقع بيكون فيه عروض لشركات مثلا بتكون ادت فلوس للموقع عشان يعملها اعلان و انت عشان تشوف الاعلان لازم الموقع يغريك بحاجه و هي في حالتك دي zp ,gp القسم ده من الموضوع القديم لان انا مش طريقة لشرح الموقع غير كده انا هديك 3 مواقع عشان تشحن وتهيس وعشان تجيب عروض كتير هتسخدم برنامج يغير الاي بي عشان يخلي الموقع فاكرك امريكاني استخدم البرنامج ده مع اول موقعين بس متستخدموش مع التالت لنك التحميل في الاخر
    انت تخش علي مواقع بتديك offers عشان تعملها وبعض متخلص العروض هيدوك
    نقط تشتري بيها اللي انت عايزه خش علي التلت لنكات من فضلك مش اول وحده بس لانهم مواقع مختلفة
    ملحوظه لما تضغط علي اللنك هيجبلك صفحه غريبة استني 4 ثواني و اضغط علي skip ad فوق علي اليمين
    اول موقع prizerebel موقع حلو التسجيل من هناالموقع اكيد يمشي معاك بسهولة بس لو العروض اللي انت بتعملها مش يتوصل يبقي انت قافل ال....ز وابحث علي النت عن طريقة فتحها
    الموقع التاني rewards1موقع حلو جدا و بيديك نقط كتير اكتر من prizerebel التسجيل منهناهحطلكم الصور في الاخر
    الموقع التالت rewardingways ده موقع حلو برده زي rewards1 و نفس النظام التسجيل منهنا
    دلوقتي انا هشرح ازاي تعمل العروض بالصور لموقع واحد عشان كلهم زي بعض بالظبط ولو مسجل في واحد فيهم سجل في التانين عشان هنعمل نفس العروض تاني وهتاخد نقط[​IMG]
    انا دلوقتي هشرح مثال لطريقة عمل عرض
    انت هتلاقي في انواع مختلفة من العروض هتلاقي عرض بيقولك سجل هنا وعرض تاني بيقولك حمل البرنامج ده وعرض تاني بيقولك شوف الفديو بس اهم حاجه انت تكون بتسقبل ال....ز هتقولي ازاي هقولك شوف الصور دي
    كده انت فتحت ال....ز لازم دلوقتي قبل كل عرض تتاكد انك مسحت ال....ز بتاعة العرض اللي قبله عشان النقط توصل شوف الصور دي
    ده من علي بتختلف من المتصفحات التانيه Internet Explorer
    دلوقتي انت فتحت ال....ز وعملت العرض وكل حاجه تمام النقط موصلتش تعمل ايه هقولك فيه زورار فوق في الكيبورد اسمه print screen الزوررار ده بيعمل ايه ده بيصور شاشة الكمبيوتر بعدين انته تفتح برنامج الرسام و تعمل paste هتلاقي صوره للشاشة قدامك ,انته هتستفيد ايه ,هقولك لما العرض مش بيوصل انته ممكن تتصل بالدعم بتاع الموقع اللي حاطط العرض ده و تقوله انا النقط موصلتليش و تبعت رسالة فيها الدليل اللي هو الصورة
    و هما هيردوا عليك بعد فترة يوم او يومين و يجبولك النقط و الدليل بيكون عادة صورة لرسالة التسجيل علي الايمال اللي انت سجلت بيه لو كان العرض تسجيل في موقع و صورة للبرنامج وهو متسطب لو كان عرض تحميل برنامج و الصور هترفعها علي الموقع ده http://adf.ly/AHf1w و تبعتلهم اللينك بتاعة الصورة في الرسالة و اوعوا تخشوا علي matomy ببرنامج الاي بي لانه هيقفل العروض لانه بيكتشفه
    دلوقتي انا هوريكوا صورة لعرض و هوريكوا بيتعمل ازاي
    دلوقتي انت جبت النقط و عايز تشحن الكارت تعمل ايه
    تختار prizes اكيد هتلاقيها بسرعة و بعدين هتلاقي كرت بعشرة دولار هتشوفه في الصور فوق الي هو في واد عنده صرع و شعره لونه بني هيديك كود خش علي موقع playspan لازم تكون مسجل فيه هتلاقي صورة مكتوب عليها ultimate points اختارها و اشحن بالكارت اللي معاك هيجبلك نقط من redeem تحت اكتب كود الكارت بعد متجمع النقط الكافية هتلاقي في جنب قائمة العاب كروس فاير منهم منهم افتحها هتلاقي zp,gp اشتريها بالنقط هيديك كود اشحنه من موقع اللعبة
    شحن بطاقة بالاكونت اللي انت عايز تشحن بيه
    لنك موقع playspan
    http://adf.ly/AJH42
    شكرا لقراءة الموضوع و لو عجبك تفضل بالتسجيل في موقع ايجي نت اذا لم تكن عضو
    ع.ض

2. رد: اشحن zp و gp براحتك مضمون و مجرب بالصور

مكرر و ده من صنعي انا يا باشا

3. asalneshasy

asalneshasy Guest

رد: اشحن zp و gp براحتك مضمون و مجرب بالصور

يعني انت عايز تقولي انك كتبت الموضوع ده وعملت كل الصور اللي تحت (عشان الصور اللي فوق انا محملها من الانترنت ) و انا رحت جاي و رحت ناسخ الموضوع كدهو و رحت حاطه باسمي انت اكيد بتهزر ابقي اقرا الموضوع هو مش عشان prizerebel يبقي بتاعك يعني فكر تاني
    وشكرا