ابداء الرأي لتطوير قسم كروس فاير ---- (فرصه ولن تعوض)

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة KINGEVILS, بتاريخ ‏8 يوليو 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. رد: ابداء الرأي لتطوير قسم كروس فاير ---- (فرصه ولن تعوض)

موضوعك نايس يانايس ،، اولا انا عندي فكره ،، في الملفات يلي بترتفع على restfile كتير كويسه كمان في عندي موقع كتير كويس لانه بتضلها مدى الحياه ان شاء الله وانا مجربها اسم الموقع Ziddu هاد الموقع سرعة التحميل في خياليه وكتير سريع او موقع Jumbofile ويعطيكو العافيه هاي هيه مشاركتي

2. رد: ابداء الرأي لتطوير قسم كروس فاير ---- (فرصه ولن تعوض)

وكمان بالنسبه للهاكات لما تنكشف يااااااااريت يكون مكتوب جنبها Detected او تم الكشف او خط شطب عليه ،، وسلامتكم لانه كتير بحمل هاكات بتكون مكشوفه فحسابي بتأذى منها بعدين تحياتي

3. medoasdo

medoasdo Member

رد: ابداء الرأي لتطوير قسم كروس فاير ---- (فرصه ولن تعوض)

انا اتمني يعني لما تلرفعوا هاك تحطوا الانجكتور مع ملفات الهاك عشان بستني حوالي عشر دقايق عشان ادون حاجة وبعدين التانية يا ريت تظبطوها الحكاية دي

4. رد: ابداء الرأي لتطوير قسم كروس فاير ---- (فرصه ولن تعوض)

يارايت حد يقدر يتمكن يجلبنا الهاك دة لان الموقع مش قابل التحميل وطالب اعلانات ومش قادر احمل والهاك بتاع شهر 7 وشغال زى الفل وفى كذا فديو لية على اليوتيوب
    http://j.gs/833125/crossfire-na-hack-updated-2012-july-03
    ودة رابط التحميل
    http://fileice.net/download.php?file=qkui
    اكون شاكر للمشرف اللى هيقدر يجيب الهاك دة ويرفعة على السيرفر الخاص بموقعك !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 وشكرا مقدماً

5. mandoe200

mandoe200 Member

1_ تنسيق الموضوعات بشكل فوري بتواريخ اضافتها لكسب زوار أكتر ويهتمو بالمنتدي كلو مش بي القسم بس

2_تجديد الهاكات
    وكل سنة وأنتم طيبين

6. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

تمام يا شباب
    تم غلق باب الاقتراحات
    والنظر ف الاقتراحات المقدمه

7. amio10

amio10 Member

[align=justify][/align]
    انه جميل بس لو فى برنامج يوقف الاكس تراب

حالة الموضوع:
مغلق