كلان جامد اوى مستنين تحتو اديكو فيه rank(2268) ok بس العيبه الي يخشو بس مش الي مش بيعرف يلعب

الموضوع في 'حروب الكلان Clan Cross Fire' بواسطة ThundeR, بتاريخ ‏29 يوليو 2012.

1. ThundeR

ThundeR Member

40ايجى5
    40ايجى5
    بناسبه رمضان كلان جامد اوي اوي
    لو انتو عوزين تخشو فيه ده صفحتو
    40ايجى5
    http://clan.z8games.com/clanstat_cf.aspx?guildid=236914

على فكره احنا بندي كل واحد بيلعب في الكلان كويس ZP
    40ايجى5
    و كامن لو واحد ارب يجيب الترقيه او ال level احنا هنخليه يفرم واكيد كلوكو عرفين التفريم
    40ايجى5
    اكيد هتقلولى ايه فيددتك من انك تعمل اعلان عليه هقلق
    40ايجى5
    1- علشان ناس تخش الكلان و نلعب و رنكو يعلى
    2-احنا دفيعين فيه زد بي
    3-على شان اي حد يعمل اعلان زي مانا عامل هياخد زد بي زياده يعني انا هخد زد بي
    اكيد فهمتونى شكرا
    40ايجى5
    40ايجى5
    تحياتى
    MohamedSheref

2. Mohamed Zidan

Mohamed Zidan Active Member

رد: كلان جامد اوى مستنين تحتو اديكو فيه rank(2268) ok بس العيبه الي يخشو بس مش الي مش بيعرف يلعب

بالتوفيق يا ريس وترفعو راسنا لفوق ,,
    بالتوفيق

3. Animation

Animation Member

رد: كلان جامد اوى مستنين تحتو اديكو فيه rank(2268) ok بس العيبه الي يخشو بس مش الي مش بيعرف يلعب

جميل جدا وبالتوفيق

4. sayed205

sayed205 Well-Known Member

بالتوفيق يامعلم

5. Abdo Ibrahem

Abdo Ibrahem Active Member

بالتوفيق

وان شاء الله هيبقا من التوبات

6. ThundeR

ThundeR Member

شكرا لى رددتكو الحلوه شكرا شكرا 40ايجى5

7. Taison

Taison New Member

لو انت اس كريس انت مكلمنى يوم 12_7_2012انا iBat..* انت بعرف تجيب زد بى

8. عبدة2012

عبدة2012 New Member

انا عمود دهب ممكن تدخلنيى الكلان انا معايا 2 قناصة 5 سلاح 4 مسدس 3 قنبلة ها انفع ممكن تخلينى اللعب اقوى واحد فى الكلان ممكن ترد عليا بسرعة

9. عبدة2012

عبدة2012 New Member

انا عمود دهب ممكن تدخلنيى الكلان انا معايا 2 قناصة 5 سلاح 4 مسدس 3 قنبلة ها انفع ممكن تخلينى اللعب اقوى واحد فى الكلان ممكن ترد عليا بسرعة40ايجى5

10. alsesy2012

alsesy2012 Member

فل عليك

11. stopdiaa

stopdiaa New Member

ana 3amlt apply ana [aS]Sniper* plz Aplly ba2a ana Pro Sniper walahy and thnx :)