{Detected}حصريا على منتديات ايجي نت xKickHack V12 - New D3D Features بمميزات جااامده

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة KINGEVILS, بتاريخ ‏27 أغسطس 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

40ايجى5
    ازيكم يا شباب عاملين ايه
    يارب تكونو بخير
    جايبلكم هاك جديد
    بمميزات جديده وجميله جداااااااااااا
    xKickHack V12
    40ايجى5
    -
    المميزات
    -
    Wallhack
    Chams
    Overlay chams
    Light Chams
    Ghost Chams
    Full bright
    Player Wireframe
    Player Point Mode
    Crosshair Overlay
    No fog
    40ايجى5
    عشان الهاك يشتغل
    دوس على f5 او رقم 1 عشان تشغل ال chams
    دوس على f4 عشان تشغل ال wall hack
    دوس على f8 عشان تشغل ال crosshaire
    دوس على f7 عشان تشغل ال ghost chams
    دوس على f9 عشان تشغل ال full bright
    دوس على f10 عشان تشغل ال player wirefram
    دوس على f11 عشان تشغل player point mode
    دوس على f12 عشان تشغل ال no fog
    40ايجى5
    ملحوظه : الهاك يعمل بانجكتور ( undetected )
    40ايجى5
    v.s
    https://www.virustotal.com/file/97b...4ed0dd8f57d77e830f62cd16/analysis/1346066400/
    40ايجى5
    اهم جزء
    40ايجى5
    http://egy.egynt.net/75473.html

تحياتي ...
    KINGEVILS

2. Abdo Ibrahem

Abdo Ibrahem Active Member

رد: حصريا على منتديات ايجي نت xKickHack V12 - New D3D Features بمميزات جااامده

ابداع!
    اشكرك يا استاذ/محمود

3. Mr.Crash

Mr.Crash Active Member

4. hamdykbaka

hamdykbaka Member

شكرا على الهاك

5. zico2012

zico2012 Member

انا عامل الهاك قبلك يا استاذ kingevils ياريت الموضوع بتاعى يتحط فى قسم الهاكات كروس فاير ده موضوعى http://forums.egynt.net/showthread.php?t=25354

6. Matshoman

Matshoman Member

طب انا عاوز شرح ازاي اشغلو اصل انا جديد علي الهكات بس بقالي بتاع سنه او سنه ونص بلعب فا عاوز اجرب وعاوز شرح مفصل عن طريقت التشغيل

7. zico2012

zico2012 Member

يا كابتن matshoman لو عايز الشرح و كل حاجة خش هنا http://forums.egynt.net/showthread.php?t=25354 ده موضوعى هتلاقى الشرح و لو مفهمتش كلمنى على الياهو :[email protected] او على الفيس اسمى مصطفى زيكو اهو الفيس :[email protected]

8. mahmoudmans5

mahmoudmans5 Member

yagd3an el hak da msh sha8al ento btet3arko 3la eh bs :D

9. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

ياريت تشوف موضوعك يا معلم مكتوب ازاي
    ولا منسق ولا حتى فيه كلمة عربي
    راجع القوانين .. وانا شفت المواضيع المعموله قبله على فكره
    وشكرا لمرورك
    ومافيهوش اختصار المنتدى

10. Mohamed Zidan

Mohamed Zidan Active Member

جميل وممتاااااااااااااز
    وأهلا بيك بهذه العوده القوية وديما ف تميز وابداع​

11. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

تسلم يا محمد عايزين نبقى زي زمان :D

12. zico2012

zico2012 Member

kingevils ممكن تكلمنى هنا على الفيس : [email protected] عشان عايزك فى حاجة كده مينفعش نتكلم هنا يا أساحبى اوك يا نجم

13. rajab14

rajab14 Member

بعد ازنكم يا جماعه هل من الممكن احد من المسؤولين إن يشحن لى zp على شان ده اكثر موقع موثوق فيه يا رت حد يكلمنى على الاميل الفيس بوك بتاعى على شان اديه الاكونت وى يشحن لى على شان انا اتحنقت من الاعلنات وى البينات الى انا بكتبها غلط كلها الاميل الفيس بوك بتاعى اهو [email protected]

14. aliwyka

aliwyka New Member

ASSADASD

15. aliwyka

aliwyka New Member

ASDASDASDSADASD

16. aliwyka

aliwyka New Member

مشكرووووووووووووووووووووووو

17. Mahmo00ud

Mahmo00ud Active Member

النجيكتور : Work
    الهاك : ملف واحد Dll ؟!

18. joma

joma Active Member

تسلم الايادى يا غالى
    تم الرفع

19. 2na tiger

2na tiger New Member

40ايجى5 بجد مجهود رائع بس لو سمحتم عاوز اسم انجكتور مش مكشوف او لينكه 40ايجى5

20. elagamy2002

elagamy2002 Guest

يا حبي انت تقدر تشغل الهاك من غير انجرتور من هنا ده الشرح http://forums.egynt.net/showthread.php?t=25363

حالة الموضوع:
مغلق