ممكن اعرف ازاى لو سمحتم

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة HaMaDa512, بتاريخ ‏4 نوفمبر 2012.

1. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

انا بشوف ناس فى اللعبه معها اسلحه كتير بس مش عارف ازاى وانا بيطلع عين امى لحد ما احوش شويه فلوس واجيب سلاح ممكن الافاده
    ولو فى حاجه بتجيب اسلحه كتير كده افيدونى......

2. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: ممكن اعرف ازاى لو سمحتم

انتظر المشرف

3. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

اوك

4. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

دول بيشحنو ZP ويحولوها ل GP وبيشترو الاسلحه دي وال 10.000 زد بي بتعملها حوالي 80.000 جي بي

5. elagamy2002

elagamy2002 Guest

انا بقا بخلي ال 1000zp الي 100000gb

6. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

معليش انا مش عارف اعمل الاعلانات خالص عشان اجيب الZP ممكن الافاده

7. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

ازاي بقي بتسحرهم ولا ايه النظام ؟؟؟ !!!!! دي الشركة قايله ال 10000 زد بي = 80000 الف جي بي
    طب ماتفيدنا يا مايسترو

8. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

انا مش بعرف اعمل الاعلانات ممكن الافاده يكون حد مجرب قريب40ايجى5

9. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

لو فى اى هاك او اى حاجه تجيب الاسلحه ياريت ...........

10. سارق11

سارق11 Member

ياريت ، لو فيه هاكات تجيب اسلحه او حركة تجيب زد بي ييكون احلى

11. VeNoM

VeNoM Member

اول حاجة مفيش حاجة اسمها هاك بتجيب اسلحة و لو واحد قالك معاية هاك بيجيب اسلحة يبقا هوة كذاب و اللي معاه ممكن او اكييد يكون باتش هكر

ثاني حاجة مفيش حاجة اسمها 1000 زد بي بتتجاب 100000 جي بي و لو فيه قللنا ازاي

المهم اوعى تخلي حد يضحك عليك و يقولك فيه هاك بيجيب زد بي ... جي بي ... اسلحة حتى لو عايزين اسألو سيد اكثر واحد بيفهم في الهاكات اكييد هيقولكم مسمعش خالص عن هاك زد بي

و انا مرة كده نزلت هاك من اللي بيقولو انو هاك زد بي نزلتو و عملت اكونت جديد و حطيت بياناتو في الهاك و كل حاجة تمام جيت اشوف تاني يوم الاكونت متغير الباسورد و الحمدالله انو انا عملت اكونت جديد و جربتو

يعني ده مية مية بيكون سرقة

12. VeNoM

VeNoM Member

اول حاجة مفيش حاجة اسمها هاك بتجيب اسلحة و لو واحد قالك معاية هاك بيجيب اسلحة يبقا هوة كذاب و اللي معاه ممكن او اكييد يكون باتش هكر

ثاني حاجة مفيش حاجة اسمها 1000 زد بي بتتجاب 100000 جي بي و لو فيه قللنا ازاي

المهم اوعى تخلي حد يضحك عليك و يقولك فيه هاك بيجيب زد بي ... جي بي ... اسلحة حتى لو عايزين اسألو سيد اكثر واحد بيفهم في الهاكات اكييد هيقولكم مسمعش خالص عن هاك زد بي

و انا مرة كده نزلت هاك من اللي بيقولو انو هاك زد بي نزلتو و عملت اكونت جديد و حطيت بياناتو في الهاك و كل حاجة تمام جيت اشوف تاني يوم الاكونت متغير الباسورد و الحمدالله انو انا عملت اكونت جديد و جربتو

يعني ده مية مية بيكون سرقة

13. VeNoM

VeNoM Member

اسف مش عارف المشاركة جت مرتين ازاي امسحوها ...

14. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

وايه العمل اجيب اسلحه ازاى ؟؟؟

15. VeNoM

VeNoM Member

شوف يا معلم في طرق كتير بس بدها شوية تعب و تضيع فلوس ...

اول حاجة ممكن من الكوبانات تجيب اسلحة ذهبية و حلوة بس بنفس الوقت دي حكاية ملهاش أأخر لانو الكوبون بيطلع بلعافية

و ممكن زي سلاح m4A1 Selver سلاح جميل جدا و ده ببلاش بس لاازم تكون شاحن 90 الف زد بي علشان كل 10000 زد بي بيجيبو 1000 bouns

و لما تجمع 8900 bouns هتلاقيه في ال mall و تشتريه بس طبعا برضو بفلوس و عندك زيو Permanent AK47 - Silver و ده بونص برضو و في اسلحة كمان

و فيه اسلحة جي بي و دول كويسين بس مش كتير

ازا عايز تجيب اسلحة بريمنت على حد علمي انو بس من البونص و الصناديق ارجو انو اكون افتدك

بس انصحك ولا تدفع فلوس ولا حاجة بس لازم عندك صبر كتير و تعمل اعلانات في الموقع ده و تجيب ناس يساعدوك و ممكن كل يومين تشحن 10 الف زد بي بس لازم تتعب و انا بعرف واحد عندو كثير صحاب بيساعدوه

عندو في حسابو 5 الف دولار و بيشحن للناس بفلوس و كل يوم بيجيلو 50 دولار و عندو صفحة على الفيس اعمل زيو و اهو الموقع و طبعا شرحه على ايجي نت

http://prizerebel.com/

16. عراقي انا

عراقي انا Active Member

يا معلم ما همى قالولك انهم بيشحنوا جي بي او زد بي وبيشتروا اسلحة ومتفكرش ان في هاك عشان دا هكر للاكونت

17. HaMaDa512

HaMaDa512 New Member

مش فاهم حاجه طيب اجمع كام نقطه واحولهم ازاى لكروس فهمنى طيب

18. عراقي انا

عراقي انا Active Member

يا معلم الموقع الي ادهولك خلاص انتهى مبقاش بيجيب زد بي بس تقدر تلاقي شروحات جديدة في القسم دا
    http://forums.egynt.net/forumdisplay.php?f=37