حصري على ايجي نت شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة Cƒ»G£N£RâL, بتاريخ ‏1 يناير 2013.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. 40ايجى5
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    النهاردة انا هشرح ازاى تفك البلوك من على الاكونت الخاص بيك فى cross fire
    40ايجى5
    نبتدى الشرح
    1- نخش على موقع اللعبة
    هنا
    2- سجل الدخول
    3- اضغط على support
    4- اتك على كلمة here
    5- املا البيانات
    6- تابع
    40ايجى5
    7- خد الاعتذار اهو
    my account is blocked because of using hack
    i'm sorry for doing this and i promise not to use hack again
    and i want my account back please
    thank you

40ايجى5
    تمام كدة استنى لما الرسالة تجيلك على ايميل الياهو بتاع الاكونت بتاعك على كروس فاير الى انت عامل بية الاكونت
    كدة انا عملت الى عليا ويارب اكون افتدك
    Cƒ»G£N£RâL

2. رد: طريقة فك البلوك(Block) بدون انتظار

برجاء تعديل الغلطات فى الموضوع علشان بصراحة انا تعبت فية

3. مزيكا23

مزيكا23 Guest

رد: طريقة فك البلوك(Block) بدون انتظار

شكرا يا عسل

4. رد: طريقة فك البلوك(Block) بدون انتظار

تسلم ياكبير

5. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

الله ينور عليك وعلى الشرح
    بس يامفترى ترفع الصور 3 ميجا
    انا نزلتهم وحولتهم ورفعتهم بمساحة ااقل
    ----
    والله ينور عليك ومنتظر جديدك
    ----------
    ملحوظة ان سبت الرابط زى ما هو عشان مش تزعل
    وربنا يكرمك

6. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

وتم التثبيت يامعلم

7. عراقي انا

عراقي انا Active Member

عاشت ايدك يا كبيرر شرح رائع لاكن الطريقة دي بتنفع بنسبة 30%

8. رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

الله ينور عليك وعلى الشرح
    بس يامفترى ترفع الصور 3 ميجا
    انا نزلتهم وحولتهم ورفعتهم بمساحة ااقل
    ----
    والله ينور عليك ومنتظر جديدك
    ----------
    ملحوظة ان سبت الرابط زى ما هو عشان مش تزعل
    وربنا يكرمك[/QUOTE]
    40ايجى5ههه معلش ياباشا لسة جديد بس تسلم والف شكر ربنا يخليك ليا
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

9. رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

اهوا بنحاول نعيش 40ايجى5ه
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

10. angelmalak

angelmalak Member

40ايجى5

11. elkotit

elkotit Guest

مشكور

12. yuoesef65

yuoesef65 Member

اكتب ابة فى المربع لببيت الى اتقفل فى وانا اتقفل فى بداية اللعبة فى اللوجن يعنى

13. yuoesef65

yuoesef65 Member

اكتب اية فى المربع لببيت الى اتقفل فى وانا اتقفل فى بداية اللعبة فى اللوجن يعنى

14. seena2010

seena2010 Member

طيب يا معلم يا كبير انا فى حاجه عايز اعرفها انا دلوقتى خدت بلوك وانا داخل اللعبه وانا لسه داخل فى uk4 وقالى بلوك وادانى 30 يوم فا فى حاجه تانيه انا كنت باللعب بهاك all bro فا اسمو ايه عشان هو بيقولى فى غلطات فى التجربه

15. رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

اكتب اى بيت مثال Egypt اوroom 9

16. رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

اكتب اى بيت مثال Egypt اوroom 9

17. momensob

momensob Member

متعرفش هتيجي بعد اد ايه

18. hema5060

hema5060 Member

طب لو ناسي امتا والوقت اعمل ايه ؟ بليز ارجو الرد

19. رد: شرح فك الحظر فى كروس فاير , شرح نهائى لفك الحظر , فك حظر كروس فاير , فك البلوك فى كروس فاير , طريقة فك البلوك (Block) بدون انتظار

اكتب وقت قريب يعنى من اليوم الى الاكونت اتقفل فية

20. X-C0d3

X-C0d3 Member

لما برفع ملف الهاك بيبعتلى الرسالة دى

Please upload cfr file only.

حالة الموضوع:
مغلق