حصرى على ارض الابداع والتميز اخطر هاكات الفيب وفى ضربه واحده لزومبى تموت وجميع المميزات الخطيره بعد

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة sayed205, بتاريخ ‏18 يناير 2013.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. man4ever

man4ever Member

رد: حصرى على ارض الابداع والتميز اخطر هاكات الفيب وفى ضربه واحده لزومبى تموت وجميع المميزات الخطيره بعد تحديث فور نزوله ولجميع انواع كروس فيرا Aimbot 01/19/2013

40ايجى5

2. ahmedbob007

ahmedbob007 New Member

رد: حصرى على ارض الابداع والتميز اخطر هاكات الفيب وفى ضربه واحده لزومبى تموت وجميع المميزات الخطيره بعد تحديث فور نزوله ولجميع انواع كروس فيرا Aimbot 01/19/2013

لهاك شغال وميه ميه بش مشكلتو انو بيجيب كل شويه ارور ) ERORR

3. ahmedbob007

ahmedbob007 New Member

ياريت حد يقولنا على مشكله الارور دى نعمل فيها ايه

4. GL GL

GL GL New Member

انك متعملش كل الخصيات مع بعض يعنى مش تعمل كله ON

5. ahmedbob007

ahmedbob007 New Member

طيب ممكن توضح ايه الى يتعمل on وايه الى يتعمل of او ممكن صوره مختصره او حتى شرح بسيط لخكل مهمه بتعمل ايه انا عارف ان ده حاجه عاديه بس والله انا جديد ومش عارف اتعامل انا بلعمل كله اون ومش عارف ايه الى بتعمل واف ولا حتى عارف خصائصهم واسف على الازعـــــــــــــــــــــــــــــــــ ج ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

6. darkside

darkside Member

عشان ميجلكش ارور متشغلش one hit zombie فى الهيرو مود شغل بدلها add damage max لانها دى تبع الزومبى بس ولو هتلعب ب shot throw wall متدربش وهو واحد مستخبى ورا حديد او طوب لكن الخشب بس وال speed hack متجريش وانت بتدرب بالسلاح ومتجريش كتير يعنى اكتر من 4 ثوانى بلاش ومتغلش knife max range شغل بس 2x علشان الحجات دى بتخليك تجيب ارور علشان بتبعت باكيت كبيرة للسرفر فالسرفر مش بيقدر يستلمها فانت بتبعت send ومفيش recieve انا كنت شغال فى بوت بتاع لعبة اونلين اسمها Tibia ولما اخلص امتحانات انشاء الله فى حقوق لو فى وقت هعملكو هاك visa مضروبة للزد بى.

حالة الموضوع:
مغلق