حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديد

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة EhabMohamed, بتاريخ ‏21 مارس 2014.

1. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا العنوان فى ناس هتقراء صعب لكن ايه المميزات يعني عايز تضيف ايه فى الهكر يعنى عايز يخليك يضرب برج بسرعة الى هوا Tower Defense للEnmies عايز ايه حاجة قولها فى تعليق وعيونا ليك

وهنشوف اكتر مميزات مطلوبه وهنضفها باسم جديد فى هكر FAP VIP بأسم Wave Mode

يعنى تحب تضيف ايه قول كل الى عايزو وهنجمع المطلوب وهنشوف ايه اكتر حاجة مطلوبة

يعنى مثلا عايز ميزة ضربة واحده تنهى البرج Tower Defense Enmies

عايز تضرب الجنود كلهم مره واحده عايز هكر يدخل من ماب بتاعك للأعداء على طول شوف الى تحبو واحنا تحت امرك

الموضوع ده مفتوح لغيت اخر تعليق او بمعني اكبر عدد تعليقات عشان نجمعهم كلهم ان شاء الله

هيتم تطوير هكر FAP VIP تطوير شأمل

وهيتم تنزيل برنامج BayBass X-Trap Freeze فى المنتدي قريبا من صنعي الخاص

كان معاكم مصمم برامج ومطورها : ايهاب محمد

2. رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

ايه الكلام الجامد ده يا عم الحج
    تسلم ايدك يا معلم
    بس انا رأي ان كل الحاجات دى هتبقى مكشوفه على طول يعنى اما الفريق التانى يديك بلوك واما يهربو واحد ورا التانى ومش هتخلى اللعبه بنفس الاثاره انا اهم حاجه عندى الهاك يشتغل بدون اى مشاكل زى مثلا البلوك المتكرر ورسالة الcf وهكذا يعنى ومشكـــــــــــــــــــور على شغلك الجامد ده بصراحه انا مشفتش مجهود واهتمام زى كده فى اى حد تانى ولا فى اى منتدى تانى 40ايجى5 ايهاب 40ايجى5 ايجي

3. bob77

bob77 Guest

رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

ديما انت الاول فى كل حاجه يا ايهاب شوف فكرت يدمر التور من ضربه وحده حلوة و يا ريت تخلى فى الهاك ميزة ان السلاح ميبقاش فيه وزن و يدخل جوا الحيطه بس الثلاثه دول احسن حاجه 40ايجى5

4. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

مقترحك حلو وشكرا لك يا ابو دعاء والله على رد جميع ومستنين باقى الردود

5. Fandango

Fandango Member

انا مش عايز اموت D:
    و انا بتكلم بجد

6. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

صعب جدااااا بس ممكن ازود الدفاع بتاعك ! بس

7. khiersaber

khiersaber New Member

ايهاب عايزين هاك يزود البتاع بتاع الطيرات بسرعة

8. bob77

bob77 Guest

كلامو زى الفل

9. رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

الايمبوت مابيشتغلش على اللاعيبه كلهم
    :-\

10. kokam

kokam Member

يريت الى يموت الجنود كلهم مرة واحدة

11. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

تمام كدا جمعنا الطلبات نشوف مين تاني خلال يومين بكتير هيتم تحديد الى هينزل فى الهكر ايه

12. badrx2011

badrx2011 New Member

ggggggggggggggggggggggg

13. forever120

forever120 Guest

عايز سلامتك
    يا
    ايهاب
    xD
    40ايجى5

14. رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

انا من رايي انك تخلي الهاك في النطا عليا عشان مثلن زي بييت الهيرو وفي بيوت تانيا
    كتيير فيه صخور مش بنعرف نطلع عليه غير بل هاك
    40ايجى540ايجى5 وربنا يوفاقق40ايجى5 ايجي نت

15. تومي

تومي Member

40ايجى5 يسلمؤؤ مشاركاتي كلها على مواضيعك تانكيؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ

16. ashraf moh

ashraf moh Member

ياريت يكون فيها خاصيه vote kick عشان الواحد مش عارف يلعب براحتو و 40ايجى5