انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , ان

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة EhabMohamed, بتاريخ ‏19 مارس 2014.

1. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

بسم الله الرحمن الرحيم

اعزائي اهلا وسهلا بكم

فى درس جديد فى لعبة الاكثر شهرة كروس فير

:: دلوقتى اغلبية ناس بتعاني من مشاكل الى قولنا عليه فى عنوان الموضوع ::

:: نبدا على بركة الله وبصلى على الحبيب أشرف الخلق محمد صل الله عليه وسلم ::

أولا الجميع بيعاني بياخد بلوك 6 دقايق على رغم ان الهكر لسه معمول الابتديت جديد بتاعو وشغال 100
    %

دلوقتى واحنا سطبنا مثلا هكر FAP VIP دلوقتى بتاجي الرسالة دي

دي معانها انو بيعمل Delete لكل History الى فى Internet Explore
    عشان بس يحافظ على اولا جهازك وثانيا الاكونت بتاعك مياخدش بلوك !!

:: ندخل فى المهم دلوقتى بقى لو لقينا رسلتيني من رسالة دي ::

:: دي اول مشكلة وهيا Hack Tool Deceted ( هتسالني تتحل ازاي ) ::

اولا هتروح للمسار ده
    C:\Windows

هتلقى ملف اسمو FAP CF قم بحذفو وصورة للتاكيد

:: لن كدا معناه انك مسطب نسخة قديمة قبل نسخة الحديثة يعني مثلا مسطب نسخة بتاعت يوم 16 ونسيت تمسحا وسطبت عليها نسخة يوم مثلا 17 ::

بكدا هتلقى الهاك اقفش القديم مش جديد لن متسطب جاهز فيه وبكدا هتلقى كلمة

Hack Tool Deceted

( وكدا انتهت اول مشكلة لينا وهيا Hack Tool Deceted )
    وايضا مشكلة الهكر لو مش عايز يشتغل عندك

وايضا عند حذف ملف FAP CF هتتخلص من الاعلانات الى بتاجي فى جهازك الخاص
    طيب هتقول ملف FAP CF مش عايز يتمسح لا شوف ازاي يتمسح اول ما رسالة الاعلان هتجيلك تروح عامل Task Manager

هتلقى ملف اسمو lsas اعملو End Task على طول وكدا هتتمسح

اهو صورة ليه وهوا وهكرين متسطبين واحد قديم وواحد جديد

الى هتلقيهم اسمهم غريب

قم بحذف الملف من الخارج فى ملف Windows فى C كما سبق الشرح

:: تاني مشكلة ايه هيا Block 6 دقايق ( بلوك 6 دقايق ) ::

بردو من نفس المشكلة الى فاتت لكن فى حاجة اضافية عليها

انك هتفتح C

من الاخر كدا ملقيش ايه حاجة غير ملفات الى فى صورة دى ليه لنك هتلقى ملف اسمو Synboz وكمان ملف تاني انا عايز الC زي الى فى صورة بظبط

وبكدا يبقى اتحلت مشكلة Block 6 دقايق

وغير كدا كمان حاجة اضافية هتلقى ملفات تبليغ عنك ما يمسي بـReport فى ملف كروس فير هتقوم بمسحها وبكدا ولا بلوك ولا اي حاجة هتاخدها ان شاء الله

المشكلة الاخيرة ان الهكر مش راضي يتفتح معاك ايه سبب بقى

كل الى عليك لا تحمل حاجة ولا مش عارف الكلام الى بيتقال فى المواقع الاخره لا الحل بسيط مشتغلتش القائمة هتقوم بتسطيب الهكر عادي جدا مرة اخري بعد حذف الملف الموجود فى C وكدا ان شاء الله هيشتغل

وبكدا انتهاء شرح

نرجو عند النقل ذكر المصدر على الاقل لنى بجد بتخنق من الى ينقل ويقول شرحو ومش عارف ايه

الشرح من مجهودي الخاص

كان معاكم ونتقابل فى شروحات وهكرات جديدة ان شاء الله

مبرمج الهكرات ومطورها : ايهاب محمد

وسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

2. رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

وعنيا اليمين انت نجم 100 الـ 100 الـ 100 الـ100 الـ100

3. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

ربنا يخليك يا زعيم يا رب اكون قد الثقة الجميع

4. رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

بالله عليك كمان تشوف موضوع البلوك اللى بيخرجنى من الجيم احسن ده بقى كتير اوى

5. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

ده فى موضوع تاني بس اشوف ايه السبب متخافش كل المشاكل هتتحل اغلبيتها فى الموضوع ده

6. رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

لولا انى بثق فيك وفي المنتدى مكنتش حذفت برنامج الحمايه عشان الهاك يشتغل

7. رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

بالتوفيق ان شاء الله ونتمنالك التقدم دائماً

8. رد: انتا عارف ليه فى كروس فير, بتاخد Block 6 دقايق , طب انتا عارف ليه الهكر بيقول Hack Tool Deceted , انتا عارف ليه مش عايز الهكر يشتغل عندك , ادخل وانتا تعرف

ايه رأيك العب باى هاك دلوقتى ميكنش فيه اى مشاكل تنصحنى العب بأيه

9. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

استني بس عليا وانا هبقى انزل كل تحديث الهكرات استني عليا بس

10. Mostapha

Mostapha Member

من فضلك عايز حل للمشكلة دى وهيا بتجيلى لما أشغل هاك[​IMG]

11. forever120

forever120 Guest

تسلم ايدك الحلويين

40ايجى5
    EhabElking
    40ايجى5

12. bob77

bob77 Guest

40ايجى5

13. hodaelking

hodaelking New Member

وربنا انتا نجم يا ايهاب تسلم

14. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

ربنا يخليك على رد الجامد جداا ده وشكرا للجميع للردود الحلوة

15. 111yousef

111yousef Member

ويمين بالله انت راجل زى الفل :D

16. meedoo

meedoo New Member

بجد فنان40ايجى5