استفسار عن مشكله عامه

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة playmekar, بتاريخ ‏29 ابريل 2015.

1. playmekar

playmekar Member

السلام عليكم انا بقالي فتره من اخر تحديثين من حوالي اسبوعين تلاته تقريبا الاكس تراب بيطلعني من اللعبه كل شويه اوقات قبل كتابه الايدي والباسورد واوقات بعد فتح اللعبه واوقات قبل دخول الجيم علي اكتر من جهاز للعلم اني عندي 8 اجهزه في سايبر وكلهم نفس المشكله مسحت اللعبه ونزلتها نفس المشكله حد عنده حل

2. derbo

derbo Active Member

رد: استفسار عن مشكله عامه

هي ممكن تكون بسبب الهاكات عشان الهاك لما بتشغله بيغير حاجات في ملفات اللعبة حتى لو انت بتجيلك المشكلة من غير ما تلعب بهاك بس طالما اتفتح قبل كدا يبقى الهاك غير حاجة في اللعبة و مش مخليها تشتتغل صح

3. playmekar

playmekar Member

الاجهزه كلها عليها ديب فريز يعني مفيش حاجه بتتحفظ في اللعبه وكمان انا مش بشتغل بالهاك علي الاجهزه نهائي ولو حتي كده مفيش ملف معين ولا حاجه اغيرو يظبط المشكله دي ؟؟

4. derbo

derbo Active Member

الويندوز بتاع حضرتك ايه ؟ و عندك انتي فيرس ؟

5. playmekar

playmekar Member

انا شغال علي ويندوز XP حديثه وبعمل التعريفات بدرايفر سليشون 2014 والاجهزه مختلفه ومفيش عندي انت فيروس الا علي جهاز واحد بس والباقي بعمله اسكان وبعد كده بسطبله الديب فريز والجهاز الماستر عليه AVG وكلهم بيعملو نفس المشكله

6. derbo

derbo Active Member

المشكلة عند معظم الناس المفروض تتصلح مع الابديت الجاي

ممكن تجرب تضيف CF_G4box.exe لل Exceptions في ال Firewall لحد ما المشكلة تتحل المفروض دا يحل المشكلة بس الله اعلم , في ناس مشكلتهم اتحلت لما عملوا دي و ناس لأ

كنت عايز اجيب شرح بالصور بس مش عندي اكس بي دلوقتي و عندي امتحانات صعب انزله عشان هيشيل 7 ال عندي لو نزلت اكس بي و هحتاج انزل 7 تاني

7. رد: استفسار عن مشكله عامه

ادخل على Star
    2 - Run
    3- اكتب %temp%
    4- احذف كل الملفات

8. playmekar

playmekar Member

انا ضيفتها وهجربها علي كام جهاز كدها اما نشوف

9. playmekar

playmekar Member

حذفت ملفات التمب من الرن ولسه بردو وحطيت الباتشر exe علي الفاير ويل وبردو نفس المشكله علي اكتر من جهاز حد عنده حل تاني اجربه مش لازم شرح مفصل اي حاجه وانا هعملها

10. derbo

derbo Active Member

زي ما قلت لحضرتك المشكلة عند الناس كلها تقريبا و في ناس نفع معاها الحل دا و ناس لأ

لازم تستنى بتوع اللعبة يصلحوها

11. playmekar

playmekar Member

اوك شكرا