12-02-2014, 02:12 PM
ربح الفلوس بدون مجهود و بدون دفع مليم واحد .. و حيساعدك تشحن في الاعاب الاون لاين

يا جماعة انا انهاردة جايبلكم موضوع جديد جدا و الله و مجرب و باذن الله الكل يستفاد و الموضوع ده عبارة عن شركات ربح ! الشركات دي ببتعرض اعلانات و الاعلانات دي ناس بتدفع فلوس للشركة الكبيرة عشان تعرضها علي النت و الاعلانات دي احنا او اي حد بيدخل عليها و لما بتدخل عليها بتاخد فلوس !! بالدولار بس طبعا بنسب بسيطة شوية عشان الشركة دي يكون ليها المكسب الاكبر في النهاية .. ( كدة انا اديتك فكرة عن الموضوع ) كمل معايا كدة بقي و وشوف الي حقلك عليه و اعمل زيي ..
.
.
.
.
.
.
دلوقتي اول حاجة لازم انبهك منها و هي ان في شركااات كتير جدا جدا علي النت و هي شركات الربح دي ! و في منها ذو مصداقية و سمعة محترمة و مجربة من قبل و في شركات تانية نصابة بيخلوك تخش علي الاعلانات دي و بيدوك رصيد وهمي و في الاخر مفيش فلوس ..
طيب نعمل ايه عشان منقعش مع الشركات النصابة دي ؟ ..
اقولك اني دلوقتي حديك اسم شكرتين او تلاته دول انا مجربهم شخصيا .. و معروفين.
طيب انا دلوقتي عملت حساب علي الشركة علي النت و دخلت اعمل ايه تاني بعد كدة؟
اول حاجة بعد ما تخلص التسجيل بتروح علي حسابك علي الياهو او الايميل بتاعك و تعمل عمليه التاكيد علي الحساب بتاعك .. طب و بعد ما ااكد علي الحساب بتاعي ؟؟
بنبدأ اننا نشوف الاعلانات و نخش عليها و نخلصها و بعد لما تخلص الاعلانات دي الشركة بتديك في رصيدك الفلوس المستحقة علي الاعلان الي انت عملته .. و كل يوم بيجيلك عدد معين من الاعلانات الي انت بتعملها في اليوم الواحد .. طيب انا دلوقتي كل يوم عملت اعلاناتي و بقي معايا دولارات كتير (طبعا ده مش حيجي في وقت قصير .. لازم تستمر لمدة كزة شهر ) و عايز اني اخد بقا الفلوس دي في ايدي بعمل ايه ؟ .. اول حاجة بتعمل حساب علي البنك ده PAYZA ده حاليا مكان بنك .....Pay لان الرت باي ده قفل تقريبا او حاجة زي كدة .. بعد لما تعمل حساب علي البنك الالكتروني ده و تاكد من الياهو زي ما عملنا في حساب الشركة .. بتروح رايح لموقع الشركة .. حتلاقي كلمة CASH OUT ! او كلمة your payment الاتنين دول لما بتدوس عليهم بتبدا عمليه تحويل الفلوس من الشركة دي للبنك الاكتروني .. و ده بيختلف من شركة لشركة حيث ان كل شركة لها حد اقصي لسحب الفلوس بتاعتك ! .. يعني ايه الكلام ده ؟
يعني مثلا انت معاك في رصيدك في الشركة 5 دولار مثلا و عايز تسحبهم بقا .. هنا بقا بيبان الحج الاقصي لكل شركة .. يعني مثلا في شركة عشان تسحب فلوسك لازم يكون في رصيدك ما لا يقل عن 2 دولا .. و في شركة تاني لازم يكون معاك لا يقل عن 5 دولا .. و بعد لما تحول الفلوس للبنك الالكتروني الي اسمه PAYZA ده! بتاخد الفلوس منه عن طريق وسيط زي شركة Western UNION و دي معروفة و كمان ممكن عن طريق حاجات تانية و الخطوة دي مش مهمة اد الي قبليها .. في واحد بعد كل ده يقولي طب انت ليه بتحط الموضوع ده ؟
اقولها لأني واحد مصري زيك و الاسعار زبالة و الفلوس قليلة .. انا ساكن في الاسكندرية عشان محدش يفكر اني نصاب !! و الي علمني التعامل مع الشركات دي واحد مجرب و اخد فلوس ..
المهم نرجع للموضوع.. دلوقتي في حاجة انت لازم تفهمها كويس ! و هي ان في حاجة اسمها رايفالز .. الرايفلز دول في منهم نوعين : الاول: و هما الناس الي انت بتجبهم تحتيك ؟!.. ازاي يعني ؟ .. يعني يا باشا بعد اما بتسجل في الشركة بتخش علي صفحة الاكونت بتاعك عن طريق الضغط علي كلمة Account او اضغط علي اسم الحساب بتاعك .. بتلاقي رابط مكتوب الرابط ده انت بتاخده و بتديه لاصحابك عشان يدخلو و يسجلو في الشركة من الرابط بتاعك !! و كل اما هما بيعملوا اعلانات انت بتاخد نسبة من المكسب بتاعه من دول ان تمس نصيبه بشيئ!!!! اقصد اقول ان الشركة بتديك فلوس علي كل اعلان صحابك بيعملوه الي مسجلين من الرابط بتاعك و كمان لما هما بييجوا يسجلوا بيطلبوا منهم اسم الي دعاهم للشركة .. فا انت بتحط ليهم اسمك (اسم الحساب علي الشركة ) و هما بيحطوه و ده مفيد ليك و ليهم ! ازاي يعني؟ يعني يا باشا عايز اقولك نفع مسلم و صاحبك احسن ما تنفع حد تاني .. باردو مش فاهم؟ بص يا باشا .. انت دلوقتي لو عملت حساب علي الشركة منك لنفسك كدة ممكن الشركة بدون عملك تحطك رايفل ( الي اتكلمنا عنه ) لواحد اجنبي او يهودي بدون علمك فا من الافضل تسجل من رابط حد مضمون ,, و دي كل الروابط الي حتحتاج ليها و اسف اني طولت عليكم ..
1- حيسالك علي الرايفل او الي دلك علي الشركة اكتب له كدة في الشركة الاولي: CaNon
http://B-U-X.net/?r=canon
الشركة التانيه:CaNon0 او ممكن ميطلبهوش هنا
http://www.neobux,com/?r=CaNon0 (غيروا ال, الي . )
و ده رابط البنك الالكتروني :https://www.payza.com/
و طبعا بتدخل تعمل Sign Up Or Register
اخر جزء معلش عشان نسيت و هو النوع التاني من الرايفلز و ده عبارة عن ناس الشركة بتبعهم ليك عشان يعملولك اعلانات و تاخد فلوس و ده الي انا بقول عليه عشان الشركة دي ممكن تحطك لحد يهودي او كافر فا انت خش الشركة عن طريق صاحبك او حد مضمون .. و اخيرا الخطوات بالتفصيل الممل لمعل الاعلانات
في الشركة الاولي:
1- حتلاقي شريط احمر باين امامك اضغط علي اول اختيار من الشمال و هو SURF
2- انزل بالماوس لتحت حتلاقي اعلانات كتيييييييييير خدهم بالترتيب اضغط علي الاعلان
3- لما بتدخل في الاعلان سيبك من اي حاجة ..حتلاقي فوق علي الشمال عد تنازلي من 30 ثانية لحد 0 لما تبقا 0 حيظهر ليك كود الكود ده انت بتشوف الي زييه من الناحية التانية و تضغط عليه حتلاقيه بيقولك DONE و جمبيها علامة صح ! و هكذا كل الاعلانات
ملحوظة: لو ملقتش العد التانزلي ظهر اعمل رفرش للصفحة او F5
دي كانت الشركة الاولي .. نيجي بقا للشركة التانية :
1-حتلاقي فوق تحت اسم الحساب بتاعم كلمة viewAdvertisments اضغط عليها
2- حتلاقي اعلانات كتير خدهم واحد واحد .. اضغط علي اي واحد حتلاقي نقطة لونها احمر ظهرت اضغط عليها حيفتح لك الاعلان
3- حتلاقي الصفحة بتحمل و في شريط ظاهر ادامك مكتوب فيه اسم الشركة و هو NeoBux و حتلاقي حرف ال O !! بيحمل ( بيتملا لون برتقالي كدة ) لما يخلص تحميل اضغط Close
و بكدة انت عملت الاعلان بتاع انهاردة و خش علي البعديه و ظبت نفسك و في النهاية حتلاقي الرصيد بتاعك فوق جمب اسم حسابك ,, و كل يوم الاعلانات دي بتتجدد و كل يوم تعملها .. الشركة بقا كسبانه ان الناس بتشوف الاعلانات مهو ده اصلا المطلوب D: مهو الراجل بيدفع للشركة عشام تعرض الاعلان و الناس تشوفو و مع الشكر و شكرا لكل الي قرأ الموضوع و و الله الكل يستفاد و افتكر كويس كل اما تجيب ناس تحتيك كل اما تاخد فلوس اكتر
يعني مثلا انت لو جبت 100 تحتيك و كل يوم يعملوا الاعلانات حتاخد اخر الشهر 300 دولار !!! و في تزايد طبعا!! اضرب بقا ال300 دول في 7 DDDDD:
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مع تحيات: OMAR AHMED ^^ و احب اقوللكم اقسم بالله العظيم انا الي كاتب الموضوع من اوله و لاخره و تعبان فيه فا ياريت محدش يخاف و الكل يدخل ..