منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى S4 League Game .: منتدى خاصل للعبه S4 League Game - تحميل هاكات S4 League - شروحات S4 League :.

28-08-2012, 03:05 AM
ارجو الدخول والرد

يا جماعة انا انا كل ما اشوف واحد الاقىى معاه فلوس بالعبيط 100 الف واكتر كمان فى ناس قالتلى قبلل ما العب اللعبة الدور الواحد ممكن يديك من 3000 ل 5000 فلوس فانا حملتها علطول جى بلعب بقيت لفل 17 مش معايا غير 3500 طب ازاى هى فى مابابت معينة بتديك فلوس كتيرة ولا ايه انا بلعب مابتين بس
1-Azit-Dm
2-ٍSTaian_2
فا ياريت حد يقولى ازاى بقا يقولى مثلا حلول مثل
1- فى مابات هى الى بتديك ولا لا
2- العيب من عندى ولا ايه وانت عندك بتلعب فى نفس المابابت الى انا بلعبها وبتيدك وانا اشك انى ده احتمال قليييييييييييل
3-عشان انا لسا لفلف قليل انا انشاء الله هجيب لفل 30 بكرة فاحد يقولى عشان انا بلعب مع 1 تانى على الاميل
4- واخر حاجة ارجو الرد ارجوكوا
ى
28-08-2012, 03:36 PM
رد: ارجو الدخول والرد

ايه يا جدعان محدش بيرد ليه دنا كنت ى موقع اسموا دام فلور اكتب المشكلة او المساعدة وربنا وربنا وربنا وربنا بعد ساعة او ساعتين يجيلى الرد من المشرفين والاعضاء وهنا مفيش ولا رد حتى ايه ايه الموقع ده ارجو الرد لااننى كل ما اعمل موضوع مشكلة محدش يرود
28-08-2012, 08:50 PM

السلام عليكم ..
بص يا باشا .. اولاً الناس اللي بيبقا عندها فلوس كتير مثل ما قلت 100 الف او اكتر دول بيبقو شحانين Ap
و لبسهم كولو بيبقا Unlimited يعني مش يبخلص و كمان لبسهم ده بيذودهم Exp و Pen و لما بيجو يصلحو اللبس مش بياخد فلوس كتير
و احسن طريقة انك تجيب بيها فلوس هي انك تعمل Mission !كل يوم اثنين بتتجدد الMission ديه و لما بتعملها كلها بتاخد حوالي 10 الف Pen
........
و على فكره في Capsule لما بتشتريه بيديك من 1 الى 100 الف بس انت و حظك ( و ده بال Ap )
و في حاجة كمان لما بتشترتيها بتزودلك ال Pen بنسبه 100% ( يعني بدل ما تاخد 100 Pen تاخد 200 )
و ثانياً : اللعب في اي مكان عادي بس احسن 3 انك تلعب Td
- Chaser-Dm
........
ارجوا ان اكون ساعدتك في مشكلتك و لو عايزني في اي حاجة انا اسمي في اللعبة
Mo7med_Elprince و لفل 55 :)

28-08-2012, 11:07 PM

اوك مان بس الى انت بتقولى عليها ديه الى اسمها capsule ديه اجيبها منين
والى هيا تاخد 100 تديك 200 اعملها ازاى ارجو الرد عشانانت جدع ولاهى محدش فى اوم الموقع ده عبرنى غيرك
وشكرا على المررو
28-08-2012, 11:29 PM

اولا ممنوع ذكر اي اسم موقع او منتدي اخر
ثانيا اللي عارف هيقلق و اللي مش عارف هيقلق ازاي ؟؟!!!

الكلمات الدلالية (Tags)
الدخول, ارجو, والرد