منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى سيلك رود اون لاين Silkroad Online .: ركن خاص يطرح اهم اسرار وشروحات لعبة سيلك رود اون لاين Silkroad Online :.

20-11-2012, 03:01 PM
السيرفر الجديد والجيم المميز سيلك رود

الحق احلا جيم هياكل دماغ الناس بمدينة بغداد طبعا انت عرفين ان اغلب السيرفرات اللى موجوده مش موجود فيها مدينة بغداد واغلبها بتنزل ليفل 120 ومفيش موبيس تضرب فيه غير انك تلعب PVP بس
واغلب الناس نفسها ترجع سيلك رود زى زمـــان فى انك يكون فى بارتى وتضرب فى الموبيس ويكون اهم من ده كلـــه فى اهتمام جوه الجيم من اصحاب الجيم اقسم بالله ومش كلام الجيم ده هيشد جميع
المصرين وعن تحدى وهيضرب السيرفرات الجديده والقديمه وكمان مش بعيد يضرب سيلك رود نفسها D:
لان الجيم ده مميز ويوجد بيه كل جديد مدينة بغداد ودى بعض المعلومات عن الجيم مثل ما مكتوب عن الموقع CAP : 130 Skills : 125 EXP : 200 x SP : 200x GOLD Drop : 150x Item Drop : 150x

Hello ! Orbit Sro Finally Opened With New Updates And More Features Baghdad City Added New Skills 125
وطبعا الجيم ليفل 130 احلا حاجه ان الجى ام بيعمل بارتى للناس اللى لسه دخاله الجيم ويخليك ليفل 100
وبعدين انت اعتمد على نفسك :lulu13:
اللى يحب يسجل فى الجيم يدخل هنا
http://www.orbitsro.com/index.php
وياريت متسمعش كلام حد وانت تجرب الجيم ده يعنى لو معجبكش الجيم والمميزات اللى فيه تعالى هنا وقول انى كذاب وعايز اشهر الجيم ده وخلاص لكن انا متاكد ان الناس هتسيب جميع السيرفرات الاخرى وهتشترك فى الجيم ده والله بجد والجيم لسه فاتح جديد
واللى هيقول انا كنت منزل الجيم ده قبل كده هقولو ياريت تنزلو دلوقتى وتشوف الفرق بينه وبين السيرفرات الاخرى وشكرا
20-11-2012, 07:45 PM
رد: السيرفر الجديد والجيم المميز سيلك رود

عشات الايادي موفق
15-01-2013, 02:50 AM

يا ريت تجدد الرابط عشان الرابط ده مش شغال
07-12-2014, 02:29 PM

الله تسلم ايديك

الكلمات الدلالية (Tags)
المميز, الجديد, السيرفر, روح, سيلك, والحجم