الاتصال بنا صاحب موقع ايجي نت
توكيل عمرة البدل شات نجوم العرب شات بنوته قلبي شات فلة الخليج شات حكاوى مرسال

مطابخ كلادينج - تحميل ملف ببجي موبايل 2021 - مشروب لزيادة الرغبة عند الرجال - عيوب سوزوكي اسبريسو 2021 - للتحدث لاحد ممثلي خدمة العملاء اورنج من اتصالات

كود خصم ريفي للمناشف - لعبة فلم الحبار الكوري - برنامج دعم التوظيف - دمي تدريب علي الانقاذ وال cpr - توكيل عمرة البدل

منتديات ايجى نت > ايجى > ايجى نت الارشيف العام

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

كورة ستار - كورة اون لاين - يلا كورة yalla kora - كورة لايف - koora live - كورة اون لاين - kora online - كورة اون لاين - يلا شوت yalla shoot - كورة لايف - كورة اون لاين
قديم 14-08-2015, 02:25 PM
cook
افتراضي اعلان عن كروس فاير المصريه الجديده(Black Demon)

أحب ابشركم يا جماعه ان فى كروس فاير مصريه جديده نازله انشاء الله على يوم الاحد او الاثنين القادم والبنج هيكون من 100 لتحت وفى سيرفر فى اللعبه اسمه Server EGY هيكون من 50 لتحت ولو النت بتاعك وحش هيكون من 100 لتحت انشاء الله و فى اول اسبوع هيكون فى 1 مليون ZP هديه للى هيعمل اكونت فى اول اسبوع وفيه اسلحه جديده و VIP جديد
وياريت تشرفونا على الصفحات الرسميه على الفيس بوك للعبه !!!
1- -
2- - (الصفحه ديه اكتر توضيح وفيها صور من اللعبه)
3-الموقع الرئيس للعبه : - (بس لسه تحت الانشاء فا مش هيفتح الا لما يخلصو)
ارجو من الجميع عمل لايك للصفحتين علشان ينجزوا ويخلصوا وينزلو الجيم بسرعه !!!

التعديل الأخير تم بواسطة derbo ; 14-08-2015 الساعة 03:13 PM سبب آخر: -
قديم 14-08-2015, 03:12 PM
derbo
افتراضي رد: اعلان عن كروس فاير المصريه الجديده(Black Demon)

دي تعتبر دعاية لصفحات للاسف مش هينفع ارجع الروابط الا لما اتاكد ان الكلام دا صح او لما اشوف اللعبة بنفسي
قديم 14-08-2015, 10:54 PM
hac
افتراضي رد: اعلان عن كروس فاير المصريه الجديده(Black Demon)