منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

19-03-2017, 12:09 PM
ازاي تشحن ليك وللناس زد بي مجاني

بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على اشرف المرسلين سيدنا وحبيبنا محمد عليه افضل الصلاة واتم التسليم
مع العلم ان الموضوع النهاردة من مجهودي الذاتي والشخصي
طبعا من عنوان الشرح ان ازاي نشحن في اللعبة وديه المشكلة اللى بتواجة عدد كبير مننا وانا شخصيا كنت بواجهها بس الحمد لله لقيت الموقع ده بس خلينا فاهمين ان مفيش حاجة بتيجي بسهولة وطبيعي ربنا بيدي كل واحد على اد تعبه واكيد الفلوس مش هاتجيلك تحت رجلك وانت اللى لازم تسعى هلاقي واحد بيقولي ماتخلص ياعم وتقول اللى عندك :D هقولك انا اول بداية هبدأها هو اثبات دفع من الموقع اللى جايبه النهارده

ده اثبات دفع هايجي واحد يقولي ياعم ده فوتوشوب سهلة يعني الموقع ده نصاب
هقولوا ياعم خد الموقع ده http://adf.ly/1lcWLG ده موقع تقدر تعرف من عليه المواقع النصابة والمواقع الموثوقه اول ما هاتدخل الموقع هاتحط اللينك فـي المستطيل اللى قدامك لو العلامة خضرا يبقى هو موقع موثوق لو احمر يبقى موقع نصاب لو صفرا يبقى غير محدد ومعلش معملتش شرح عليه عشان بس كنت بركز على شرح موقعنا الاساسي :D
واهم مميزات موقعنا النهارده انو بيدعم موقع Skrill اللى مع Z8game يعني زيتنا في دقيقنا :D
اللينك ده اولا لينك إحالة ليا انا يعني هاتسجل عن طريقي لو حابب لو مش حابب اول ماتدخل الموقع تقدر حضرتك تمسح لينك الإحالة اللي فوق انا يهمني الناس تستفاد وتوصل للكل بس
اللينك اهو http://adf.ly/1lcXQY
نبدأ شرح الموقع بقى
ديه اول ماتدخل اللينك
هاتكتب البيانات زي ماهي موضحة

مجرد ما هاتخلص البيانات وتسجل هاتجيلك الصفحة ديه

هاندخل البريد بتاعنا وهانلاقي رسالة من الشركة هاندخلها وندوس على اللينك

هايتطلب بعد كده مننا نعمل تسجيل دخول

فيه صفحة للاسف ناقصة بس هي بسيطة جدا عبارة عن ملىء ملفك الشخصي
الاسم واعادة كتابة البريد الالكتروني والخ الخ اللى توقف قدامه ياريت يعلق وانا هاشرحلة كل حاجه

ديه بقى عشان نجيب منها الاعلانات اللى هانشتغل عليها

ده اعلان هانضغط عليه عشان نشوف ازاي بيشتغل

ايوة محدش يستغرب هو فعلا طالب اني ادوس على صورة القطة :D عشان يتاكد اني مش بوت او كليكر

ديه عشان نجيب كل المعلومات عن الريفيرل او الناس اللى سجلت عن طريقي

هانضغط هنا

وديه كل المعلومات عن الريفيرل ومتفاعل ولا لا وهكذا الخ الخ ..

وده عشان تجيب رابط الريفيرل بتاعك

وهو ده رابط الريفيرل

وكده نكون خلاص خلصنا بس فيه اهم حاجه وهو ان كل اعلان الريفيرل بتاعك بيدوس عليه انت بتاخد تمنه زيه بالظبط يعني لو الاعلان بـ نص دولار انت بتاخد نص دولار
وطبعا العضوية درجات بس درجة الجولدن لازم تستنى 15 يوم تقريبا على التسجيل هابقى اعمل عليها شرح

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
21-03-2017, 07:20 PM
رد: ازاي تشحن ليك وللناس زد بي مجاني

جميل جدا
تسلم ايديك

الكلمات الدلالية (Tags)
مجانى, ليك, ازاى, بى, تشحن, زى, وملناش