منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

04-08-2012, 06:37 AM
يا جماعه انا الحمد الله بشكر المشرفين انكو فتحتو الحظر بتعى بس هو حصليتلى مشكله لو سمحتو ممكن الرد

انا بلعب كروس فاير الجديد الا برفيت سرفر وبعدين انا خت بلوك شهر فاالناس الا عامله موضوع على برفيت سرفر وهاكارت وكده يعانى بتقوال فيها ان هو بلوك على طول طيب ازى انا جالى شهر مش على طول يعانى ايه انا مش فاهم فا الله يخلكو حد يشوفلى المشكله دى وانا بحب احلا موقع فى الدنياء فى التاريخ ايجى نت وبشكر المشرفين على مورور على الموضوع ويارب تقولولى الحل بسرعه وانا مستيناكو ترودو على وشكرااااااا وشكراااااا للاعضاء
04-08-2012, 10:34 AM
رد: يا جماعه انا الحمد الله بشكر المشرفين انكو فتحتو الحظر بتعى بس هو حصليتلى مشكله لو سمحتو ممكن الرد

فضلا انتظر المشرفين
04-08-2012, 12:03 PM
رد: يا جماعه انا الحمد الله بشكر المشرفين انكو فتحتو الحظر بتعى بس هو حصليتلى مشكله لو سمحتو ممكن الرد

أكتر واحد يفيدك محمد زيدان و سيد
04-08-2012, 03:00 PM

اللعبة سهلة اوي يعني هتعمل اقوي من حسابك في يومين..
+
هات رابط الهاك اللي حظرك ^_^

الكلمات الدلالية (Tags)
ممكن, مشكله, من, المشرفين, الله, الحمد, الحظر, الرد, انا, انكو, تبعد, بس, تشكر, جماعه, يا, حصليتلى, سمحتو, فتحتو, هو