منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

01-07-2012, 09:15 AM
المشكلة المعروفة جدا hack tools has been detected جربت كل الحلول

السلام عليكم ورحمتة وبركاتة

اصدقائي الاعزاء انا جديد في لعبة كروس فير وقد قمت بنسخ اللعبة من احد اصدقائي وكانت تعمل عنده بدون مشاكل ولكن عندي علي الاب توب بها مشكلة اساسية hack tools been detected
ولكن لو فتحت حسابي عنده لا يحدث اي شئ وكله تمام
قمت بكل الحلول الموجوده علي النت لحل هذه المشكلة ولكن دون اي فائده مثل
1- تنزيل اللعبة الاصلية وعمل لها تنصيب كامل وتحديث من النت
2- الوقوف علي شاشة اختيار السيرفرات ثم الدخول والخروج والانتظار تاني مره كمان 10 ثواني وثم نفس الحركة دون جدوي ايضا
3- استخدام اداة Hack Tool Remover بشرحها كله ولاكن لم تعمل معي

نظام تشغيل الاب توب وندوز 7 نسخة 64X رامات 4 جيجا هارد كبير كرت شاشة 256 موديل الجهاز del i3
قمت بتغير نسخة الويندوز واعادة التجارب ولم يحدث جديد ولكنها في احدي المرات وصلت الي 11د بدون ظهور الرسالة ولكن بعدها تم فصل السيرفر ولم استعيع الدخول بعدها اكثر من 3 دقائق .

أي حد عنده اي فكرة احل المشكلة دي ازاي ياريت يساعدني برجاء ياشباب .
01-07-2012, 11:19 PM
رد: المشكلة المعروفة جدا hack tools has been detected جربت كل الحلول

السلام عليكم

لقد استخدمة برنامج Hotspot Shield Launch للاتصال الامن بالنت والغريب انه بالفعل ان المشكلة اختفت الي الان وسوف اكتب لكم كل جديد للعلم يفضل اخر نسخة من البرنامج وهو مجاني واعتقد انه معروف للجميع

شكرا لكم
02-07-2012, 02:48 AM

شكرنا على المعلومات يامعلم
02-07-2012, 12:00 PM

العفو يا حبيبي
ياشباب انا اخدت جهازي وجربت من خط نت تاني وبالفعل لم تحدث اي مشكلة وكانت ميه ميه السر طلع عندي بسيط وهو ان انا مشترك في خدمة static ip وهو ان الاي بي بتاعي ثابت واقدر اقوم ببناء سيرفرات علي الخط بتاعي وده المشكلة ان الشركة بتاعة اللعبة عندها مشكلة مع الخدمة دي .. لذلك انا لغيت الخدمة دي النهاردة ولسه مستني الشركة te date تظبط خطي من جديد .. لاني كدا كدا خلصت المشرووع بتاعي المخصص لاختبار الخدمة دي ..
اتمني ان المعلومة دي تكون افادتكم .

يا رجالة ان عندي الحساب بتاعي اتقفل 4 ايام ومش عارف ايه السبب خايف يكون لاني استخدمة هاك الي بيخليك تشوف كل الناس الي في اللعبة من خلف اي جدار أو
اني يكون عشان انا بستخدم برنامج Hotspot Shield Launch والذي يظهر ان حسابك بيفتح كل مرة من دولة او مدينة مختلفة .

03-07-2012, 12:10 AM

تسلم على المعلومات يامعلم
وسبب البلوك انك ممكن تكون استخدمت انته صلاحيتوا
وربنا يوفقك

الكلمات الدلالية (Tags)
been, المشكلة, المعروفة, الحلوم, detected, hack, جدا, جربت, tools, كل