منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

15-05-2013, 10:02 PM
الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

يا جدعاااااااان دي مش هاكات والله دي بتظهر مع كل ابديت للعبة
وانا كنت واثق ان المشكلة دي هتنزل علي الموقع النهارده قلب المؤمن بقي

دي علشان التحديييييث الجديد بتعملها معايا كتير في كل تحديث في اللعبة : اللعبة مصممة انها تظهرلك القايمة دي لما تكون فيها ملفات متغيرة سواءا كانت من هاك او ابديت للعبة بس بتفرق طبعا لو كانت هاك لانه لو هاك انت بتاخد بلوك وعلشان دي من ابديت اللعبة الاكاونت شغال عادي وحلها انكم: افتحوا كروس فاير واكتب الباس والايدي ودوس انتر ولما تيجي علي صفحة السيرفرات الي فيها دلتا سيرفر والفا سيرفر وUK سيرفر متدخلش اي واحد فيهم استني دقيقه او 30 ثانية الاول وعدهم علي الساعه وبعد كده ادخل اي سيرفر وكده تمام التمام ومش هتجيبها تاني لحد لما اللعبة بتظبطها لوحديها
15-05-2013, 10:07 PM
رد: الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

اوكى طب والبينج بيكون عالى فشخ
15-05-2013, 10:22 PM
رد: الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

لا الابديت ملهوش دعوة بالبينج اللي عندك البينج بيكون عالي بسبب بطئ النت انا الابديت عندي معملش اي حاجة في البينج شوف انت النت عندك وزبطه
16-05-2013, 11:30 AM

المشكلة اتحلت دلوقتي في السيرفات
16-05-2013, 12:14 PM

طب كويس تمام

الكلمات الدلالية (Tags)
(0:2:0:0), 0, للناس, من, been, اللى, المشكلة, الحل, الجديده, detected, بتاعة, بتشتكى, hack, tool