منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

حروب الكلان Clan Cross Fire .:: ركن خاص بعرض مباريات وحروب كلان ايجى نت وعمل المسابقات بين الاعضاء::.

03-09-2011, 02:50 PM
سيبك من كل الكلانات وى تعاله هنا حصرييياااا كلان EgY*Pharaohs يعنى الفراعنه المصرين

بسم الله الرحمن الرحيم انا اول ما عملت الكلان خليت فيه 15 واحد والله فى 4 سعات بس
ياريت بقا انتو كمان تشرفونا وى عله فكره كمان يومين صاحب الكلان هيبقى نجمه انا عامل الكلان بى النوب عشان
مكنش معايا Gp خالص
ها يلا هتخوشو معايا والله بصو انا مش هحلف اول واحد ميجور هيدخول معايا هياخود LT او الى عاوز LT
هياخود يلا انا منتظر الابلى يلا يا رجاله صفحة الكلان اهى http://clan.z8games.com/clanstat_cf.aspx?guildid=196788 ها نوين تشرفونا يلا بقا خلونا نطلع رنك 1 وى على فكره
الى هيجيب ناس كتييير فى الكلان LT على طولللللللللل والله يلا خشو اعمل Apllay يلا ...Wiat u apply man Loadin
04-09-2011, 12:30 AM
رد: سيبك من كل الكلانات وى تعاله هنا حصرييياااا كلان EgY*Pharaohs يعنى الفراعنه المصرين

بالتوفيق لك
04-09-2011, 01:58 AM
رد: سيبك من كل الكلانات وى تعاله هنا حصرييياااا كلان EgY*Pharaohs يعنى الفراعنه المصرين

ربنا يوفقك
05-09-2011, 01:06 PM

بالتوفيييق بأذن الله
05-09-2011, 03:39 PM

انا هرسل الانضمام و ياريت تقبلنى

الكلمات الدلالية (Tags)
من, المصرين, الفراعنه, الكلانات, egy*pharaohs, egypharaohs, تعاله, حصرييياااا, يعني, صحتك, هنا, وى, كل, كمان