منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

01-01-2013, 11:24 PM
كل الناس تتدخوال وعراقى يدخول

اولن الموقع الا انا بعتهوالكو دا اكيد اكيد اكيد بيحوال وعرفت طريقه التحويل بس انا نسيت اعارف حاجه وعرفتها انك لما بتحوال لازم على الا اقل 10 الف دولار يعانى هتحوش 10 الف دولار فى حوالى 50 يوم على ما اظن وفى كلمه اسمها عشان الناس تعارف بيحوال ازى فى كلمه اسمهاWithdraw هى دى الا بتحوال الفلوس هتلاقى بنكين بنك الا باى بال وبنك تانى فا حضرتك هتتدوس على البى بال عشان اسهل وتقدر تحول من على الا 10 الف دولار والله ما هتفرق هتقعد كل يوم 5 دقيقه وهططلع بى خمسين دولار لو حسبتها هتلاقى انته الا كسبان وارجو الا استاذ محمد يخلنى مشرف ارجوك يا انا عراقى كلمو بليز والله فى شروحات لسه هجيبها ودى موضيع بتكسر الدنيا يعانى الموضوع دا هيدك عارف قد ايه ذدبى تخيل اكتر من 5 مليون ذدبى ابسط ياعم ابسط ياعم 5 مليون ذدبى بى 10 الف دولار وتخيلو انى مكنتش اعارف الموقع دا الا النهارده واول خمسين دولار تبقاء معى يعانى الا يجمع ربناء معا وعاوز اشوف دوددد كويسه محدش قال شكرا كلكو عايزن بس تعارف الذدبى والادورلت عيب عليكو يا جماعه روددددددددددددددددد
01-01-2013, 11:33 PM
رد: كل الناس تتدخوال وعراقى يدخول

يا برنس اولا طلب الاشراف ممنوع
ثانيا الموقع لمى تقدر تجمع ال100000
وتجيب زد بي تقدر تأكد ان الموقع مش نصاب
لان 10الاف دولا دا مستحيل يجي من موقع اعلانات
02-01-2013, 12:11 AM

لا ونبي 10 الف دولر مره وحده ومش نصب
02-01-2013, 12:24 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عراقي انا مشاهدة المشاركة
يا برنس اولا طلب الاشراف ممنوع
ثانيا الموقع لمى تقدر تجمع ال100000
وتجيب زد بي تقدر تأكد ان الموقع مش نصاب
لان 10الاف دولا دا مستحيل يجي من موقع اعلانات
أنا مع عراقي 10 آلآف دولار من موقع أعلانات ههَ , مابتعرفش تكدب يعيني
02-01-2013, 01:15 AM

يا جدعان يعانى انا كداب هو انا كنت صحاب الموقع وبعدين اوريلكو اثبات ناس معها اكتر من 400 دولار وبتعمل لحد الوقتى انتهو هبل ولا ايه انته عيشان فى السلطه انا قبل كده جيت فى موقع بيدى دولارت كان لازم عشان يحوال لازم يكون معك 50 ددولار بس كان بيطلع عين امك لما بيكون بيدك كل يوم خمسين دولار غير انك لو ضيفتك اصدقكك بتخود 25 دولار على الوحد وعاوز يحولهومالك على طوال يعانى لازم يكةن مبالغ وصحاب الموقع حاطط المابلغ دا 10 الف دولار هقالو لا انته وخدينا الحكايه مش عارف برحتكو نصاب نصاب سلموزو

الكلمات الدلالية (Tags)
الناس, تتخدوال, يدخول, وعراقى, كل