منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

09-01-2013, 03:59 PM
شحن 10000 zp كل يومين بأسهل طريقه تابع معايا الشرح بالصور

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لكثرة الطلب لشرح Prize Rebel احببت ان اقدمه لكم شرح كامل بالصور
اولا الصور اللى مشروح عليها مش من ايميلى علشان انا بصراحه نقلها من زميل ليا فى نفس المنتدى علشان تسهيل للوقت

هبدأ الاول تأكيد الموضوع على ايميلى الخاص فى الموقع وكروس فاير علشان انا عارف فى كتير زهقه من الكلام ده ...انا اول متأكد من الكلام حبيت انا اعمله فى المنتدى هنا لان استفد كثير منه برغم بصراحه انا مش نشيط فى المنتدى وانا مشرف فى منتدى اخر
اولا فى كروس فاير زده طبعا بعد مشحنت كذا مره وده اللى متبقى معايا

ثانيه من الموقع

اولاً:انشاء ايميل علي الموقع اضغط هنا لتسجيل مش هتاخد دقيقه اكتب ايميل واى باسود طبعا

http://www.prizerebel.com/index.php?r=4469612

البرامج الي هنحتاجها:هوا ببساطة برنامج لتغير الايبي لان الاعلانات لا تدعم معظم الدول العربيه فسوف نستخدم البرنامج لتغير الايبي الي دولة امريكية وفي نهاية الموضوع سوف اضع لكم برنامجين للتغير
نبتدي الشرح باذن الله تعالي

ثانياً:المفروض انك تجمع 900 بوينت علشان تجيب 10.000 Zp هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 1280x1024 .

ثالثاً:ديه شركات العروض هما كتير وفي عروض كتير منهم الي عاوزك تتفرج علي فيديو ومنهم الي يقولك سجل واكد عبرالبريد الالكتروني ومنهم يقول حمل برنامج او لعبة فلاشية مثلا

رابعا:بعد ما تعمل العروض وتجمع ال 900 بوينت وعاوز تجيب الزد بي تعمل ايه ركز معايا هذه الصورة تم تصغيرها

خامساً:هتختارPrize Search وبعدين تكتب في المربع Ultimata Game Card وتعمل Search

سادساً:هتختار
10$Ultimate Game Card اوعي تجيب ال 5$ دوس علي Claim This Items

سابعاً:ديه سهلة وباينة في الصورة مش محتاجه شرح هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 1280x1024 .

ثامناً:تخش موقع اللعبة وتسجل دخول الاكونت ودوس Deposit وبعدين Prepaid Card وبعدين اختار Ultimate Game Card واختار 10000 زد بي ودوس buyهذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 1280x1024 .

اخيراً: تكتب البريد الالكتروني الي اتبعت عليه الكارد الي انت مسجل بيه في الموقع هيبعتولك رسالة تاكيد هتأكد وتبقي خلصت

كده اقدر اقولكم مبروك عليكم وشكرا للذين سجلوا عن طريق لينكي نظرا لتعبي في الموضوع

اولا :Hot Spot Shild
اللينك:www.mediafire.com/?v23i87o8tvlhypr
ثانياً:Platinum Hide Ip +Crack
اللينك:www.mediafire.com/download.php?bx2lpyj5j6dz6a2

تأكيد للكلام مره اخرى
اولا فى كروس فاير

ثانيه من الموقع
09-01-2013, 06:08 PM
رد: شحن 10000 zp كل يومين بأسهل طريقه تابع معايا الشرح بالصور

الموضوع منقول ياباشا و كل الا انت عملو انك مغير الرابط وحطط الرابط بتاعك

حتة قول انو منقول
09-01-2013, 06:22 PM

والله لو شوفت الكلام اللى انا كمتبه مكنتش قولت كدا لانى قولت انه منقول من واحد صحبى ومقدرتش اعمل صور جديده علشان تسهيل للوقت ليا بس علشان انا اتأكد من الموضوع حبيت اقول بس على العموم شكرا لاضافتك فى الموضوع
09-01-2013, 07:05 PM

الموضوع مكرر ينقل للارشيف

الكلمات الدلالية (Tags)
10000, معايا, الشرح, بأسهل, بالصور, تابع, يوليو, زين, zp, طريقه, كل