منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

19-06-2014, 03:36 PM
اربح 1 دولار كل يوم

طبعا اللي هيشوف اسم الموضوع هيقفل الصفحة ويقول مفيش حاجة اسمها كدة واحنا منتعب علشان نجيب ربع دولار هقولك طب كمل الموضوع وانا متاكد انك هتصدق وهتحبه وهتنشره انت كمان علشان تربح اكتر
طبعا وكمان انا متاكد اللي هيبدا بقرا الموضوع هيفتكر انه مقرر بس هو مكملش الموضوع مفيش حد فاهم ازاي انا هقولك دلوقتي :
طبعا كلنا عارفين شركة adfly واللي مش عارف اقولوا دي شركة بتختصر الروابط ياعني ايه انت بتشترك فيها وبعت كدة بتجيب رابط وتحطه فيها وهي تديك رابط بس مختصر الرابط ده بيحولك في 5 ثواني في 5 ثواني بيعرضوا اعلانات وهم كدة بيكسبوا اما انت بتكسب ازاي انا هقولك علي الواحد اللي هيدوس علي الرابط انت بتاخد فلوس طبعا نسبة قليلة ياعني كل 250 واحد انت بتاخد دولار هتقولي هتجيب 250 ازاي في يوم ؟
انا هقولك انا عملت منتدي المنتدي ده انت هتدخل تسجل فيه
worldpro.1g4h.com/vb
المنتدي ده مش زي اي منتدي لا خالص ده هو معمول علشان انت طحت الرابط بتاعك بس لازما يكون في موضوع علشان ميتمسحش وكل الاعضاء هيدخلوا عليه ورجليهم فوق رقبتهم علشان ميتمسحلهمش مواضعهم وانت بردوه فانت تكسب وهم يكسبوا ده غير ان المنتدي بيدي جوائز كل عشر مواضيع مفيدة فهمت ؟ وانا متاكد انك فهمت ادخل دلوقتي وسجل علشان تكسب كتيير بس معلش في قانون اللي هيفضل 3 ايام من غير ميدوس علي روابط الاعضاء هيتمسحلوا رابط والمره اللي بعديها 2 واللي بعديها 3 وكدة ياعني ده بس علشان نتاكد انك هتكسب
worldpro.1g4h.com/vb

الكلمات الدلالية (Tags)
1, اربح, دول, دولار, كل