منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

19-09-2011, 11:09 AM
[ Solved ] مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخباركم ايه؟

عندي كروس فاير مش شغاله وحذفت كروس فاير ورجعته من جديد نفس الحركه بيطلعلي كذا

[file is changed : w[2007] L [0
crossfire.exe

وش الحل يوم جاء تحديث زومبي مود ممكن اكثر من 4 مرات حذفتها ونفس المشكله تكفوون ارجوا من جميع منتديات ايجي نت المساعده ومن المشرفين
19-09-2011, 11:32 AM
رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

اخوي اي هاك عندك في فلود العبه طلعه على سطح المكتب و الملف الي اسمه HGWC احذفه وحمله من هنا

http://www.mediafire.com/?ikiwgvwg56yio6t
19-09-2011, 11:33 AM
رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

ان حملته حطه في فلود اللعبه
19-09-2011, 12:25 PM

نفس الحركه بيطلعلي خطا ايرور ياخي مليت لي اسبوع ماتشتغل عندي كروس فاير بعد باتش الزومبي مود
19-09-2011, 01:03 PM

بص انت احذف اللعبة من على الجهاز عندك خالص وحملها من اول وجديد من الموقه بتاعها الى هو
www.Z8Games.com

انا عندى عملت كدة بردو وفى حل تانى نفع معايا مش عارف ازاى انت امسح اللعبة واطفى الجهاز واستنى ساعة او اتنين وافتحوا وروح على الزبالة ورجع اللعبة تانى وشغالها انا عملت كدة واشتغلت مش عارف ازاى ؟؟

بص لو ده مانفعش حملها من الموقع

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, مشكله, من, لنتديات, المشاركات, المشاهدات, الدخول, ايجى, ارجوا, اشوف, بس, جميع, solved, فاير, في, نت, كروز