منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

19-02-2013, 04:16 AM
حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

حصري على ايجي نت
وبنائا على طلب الاعضاء
طريقة اهداء الزد بي لاي اكونت تاني بالصور

اولا انت لازم تشتري واحد من الكارتات دي
Rixty _ paysafecard _Ultimate Game Card
ودول همى الي مسموح بيهم انك تبعت زد بي

الطريقة
اولا هتسجل الدخول وتروح على deposit

هتختار اسم الكارت الي مسموح انك تحول منه وانا زي مقلت انه واحد من دول
Rixty _ paysafecard _Ultimate Game Card
انا اخترت Ultimate Game Card

بعدين هتختار القيمة الي عايز تبعتها اقل حاجة 10,000
وتدوس buy as gift

هتختار نوع اللعبة وكمان اسم الاكونت الي هتبعتله وتدوس continue

وانشاء الله يكون الموضوع سهل
وبرجاء في حالة النقل يرجى ذكر المصدر
ايجي نت عشان ميروحش تعبي على الفاضي
في امان الله
19-02-2013, 06:26 AM
رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

شرح اكثر من رائع تسلم ياعراقى
19-02-2013, 12:13 PM
رد: حصريااااااا وفقط على ايجي نت طريقة تهدي زد بي لاي اكونت تاني مش هتلاقي الطريقة الا على ايجي نت

مية مية
تسلم الايادى على الموضوع الجميل
19-02-2013, 01:47 PM

منورين يا رجالة
19-02-2013, 10:43 PM

انا شحنت بي الباي بال وجبت وصحبي بردو بس وخت الربونز بتاع الشحن زاي محضرتك عامل كده (بس الي بتكلم عليه هوا انو بيقول اهداء دي مش عارف معناها كويس يعني اترد علي واحد ولا اي )يعني انو كده في اتنين ربونز للشحن وده مش عارف يعني اي ) اهداء دي معنها انو انا اهدي مثلا صحبي او هوا يهديني zp

الكلمات الدلالية (Tags)
لاي, مش, الا, الطريقة, ايجى, اكونت, ثاني, بى, تهدد, حصريااااااا, زى, على, هتلاقي, نت, وفقط, طريقة