منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

05-03-2014, 07:25 PM
كيف تكون لاعب محترف في كونكر

انا ولا هقولك جمع مون بوكس ولا جيمايات وحولها لسوبر ولا ايتيمات

المون بوكس تجارتة بقت زبالة عشان خاطر الكوستات اللى كانت نزلة ردمت السيرفرات كلها مون بوكس لدرجة انة وصل سعرة ل 150 الف

والجيمايات عشان تحولها لسوبر هتدفع اكثر من ثمن بيعها انت لو قلنا اشتريت الدراجون النورمل على 20 الف عايز 15 عشان تعمل ريفيند

يعنى عايز 300 الف فى كمان 15 عشان تبقى سوبر يعنى عايز 4.5 مليون عشان تبقى سوبر دا غير اللى هتدفعة عشان تحولها ولو قلنا انك هتنجز فى الموضوع تشترى الجيماية الريفيند ب 100 الف يعنى هتعمل الواحدة على 1.5 مليون

برضة مش هتلاقى اللى يشتريها عشان انت لو رحت السوق هتلاقى ف ىناس بتبعها على 500الف اللى بيلاقيها وهو بيحفر ولا يجبها من كوستة ولا لما ينزل ايميل يعنى تجارتهم انت الخسران فيها

احسن تجارة من وجهة نظرى هى حاجة واحدة الميتور الميتور دا كنز كلة بيعوز ميتور عشان يعلى الاسطفة او يحولها لميتور تير عشان يطلق لها استخدامات واسعة

انت تجمع الاول 1 مليون هتقولى ازاى دا انا ايميل وش بس ومش معايا حاجة هقولك طاب اصبر بس عليا انا لسة كملت

انت هتروح فى البيرد لو لفلفك من 90 الى 100 اقل من كدا يكون همك كلة فى اللفلفة متحولش تجمع اى حاجة

انت دلوقت لفل 90 هتلاقى البيرد مش بينقصوا منك حاجة عشان انت لابس ايليت اقعد لم الفلوس من على الارض وانت بتجرى ورا الارشر

هتجمع فى اليوم قول 100 الف فى اسبوع هتجمع مليون دا لو انت بتزهق بسرعة

جبت الميون روح بقا لف السوق شوف سعر لفة الميتور

خد بالك انت لازم تلف السوق وتشوف الرسايل شوف اقل واحد بيبيع بكام

نفرض ان اقل سعر واحد بيبيع بية هو 300 الف ولا يمكن يبيع اقل

تعالى انت بقا اكتب كدا هو

i neeed 1 meator for 25k

اوعى تشترى لفة اشترى بالواحد تقولى لية اقولك لية عشان اللى معاة واحدة دا بيبقا فاقد الامل انة يعمل لفة يقوم يبعها بسعر قليل عشان يظبط نفسة بالفلوس انت اوعى تشترى لفلف تشترى ميتور 4 بقا 5

الاول هتتعب اوووى عشان محدش هيكلمك دنك حاول وحاول لحد ما يكلموك اول ما اسمك هيتعرف ويعرفوا ان سعرك ثابت ومعاك تشترى ولو كام

بس بص اوعى ترجع فى كلامك يعنى تقولة انا هشترى منك الواحدة على 25 الف يقولك ماشى تقولة لا دول هما 20 الف

لا خليك على كلمتك وسعرك

خلاص بعد يومين هنتلاقى كتير بيكلموك اوعى تبيع دلوقتى لحد ما تشترى ال4 لفلف خلاص فلوسك خلصت بس خ مالك وانت بتعل خليك فى البيرد تعلى نفسك وانت بتلم يعنى متكسلش حط لنفسك هدف انك لازم كل يوم تجمع 100 الف

خلاص اشتريت الاربع لفف افتح الايميل دا وحطة فى السوق وحط اللفة على 300

حد يقولى بس دا كلوا حاطط ب 400 اقولك لا خليك على 300 عشان الناس تشترى منك بسرعة هتلاقيك كسبت 200 الف كرر الحكاية

لحد ما تعل ىوتلبس التور والفانة وزاد التاور وظبتة ووحوش الفروزن 3 مش بتنقص منك يبقى تروح الفروزن 3 علطول وتخش مع اللى واقف هناك وتلم الدهب هناك انت كبرت لازم تجمعلك بقا 200 الف فى اليوم وتشترى وتبيع واللة هتعمل مبلغ كويس اووووى

انا عارف ان دى طريقة النوبات فى اللم وكدا بس دا عشان يعمل ثروة كبير

او طريقة تانية برضوا اشترى الايتيمات ال+1 كلها على 100 الف الحتة وكل 3 حطهم فى بعض تبيقا +2 بعها على 1 مليون شوف هتكسب اد اية

الكلمات الدلالية (Tags)
لاعب, محترف, تكون, في, كيف, كونكر