منتديات ايجي نت

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

30-03-2013, 03:14 PM
اعلانات الزدبى اخير على ايجى نت

اولا سامحونى انى منزلتش صور عشان انا مش بعرف انزلها هنا
نخش فى الموضوع على طول الموضوع عبارة عن شويه ملاحظات عشان تعرف تشحن زدبى بكل سهوله من الاعلانات عشان فى ناس بتتعب اوى عقبال ما تشحن 10.000 زدبى وكمان انا المعلومات والحاجات دى انا جبتهم من موقع اللعبة واكترهم من دماغى والشحن من الاعلانات سهل جدا وبس انت اعمل الحاجات صح
1****لازم تحمل برنامج لتغير الايبى وده مهم جدا عشان الاعلانات تظهر وانا انصح بعدم استخدام هوت سبوت شيلد لانه بيدى بلوك للاعلانات
2**** لاوم تعرف ان الشركة مش بتحط حاجة وخلاص يعنى كل الاعلانات شغاله تمام وعن تجربه لازم تشوف ايه الغلطة الى عندك
3****اسهل واكتر شركة بتديك زدبى واحسن شركة بالنسبالى هى super rewards تانى
انا انصح بعدم استخدام هوت سبوت شيلد لانه بيدى بلوك للاعلانات
4****وده خبر مهم جدا كان زمان*** لما تخلص اعلان والزدبى ميوصلش بتعمل ريبورت لكن بعد التحديث الاخير للعبة نسبه الاعلانات كلها شغاله بنسبه 90 %
5**** خبر جديد***لو انت قدرت تجمع 10.000 زدبى هتاخود عليهم 10.000 زدبى تانى بمعنى لو انت جبت 10.000 زدبى من شركة مثلا
super rewards هتاخدهم يعنى لو جبت 10.000 زدبى من كل شركة شوف بقى هتاخد كام يعنى كل 10.000 زدبى تجبهم من شركة هتاخد عليهم 10.000 زدبى
6*** اعمل كل ده بعدين لو وقف معاك حاجة قولى وانا انشاء الله هقدر اساعدك .....ارجو الدعاء لى بالنجاح بكرة فى الامتحان

30-03-2013, 05:21 PM
رد: اعلانات الزدبى اخير على ايجى نت

تسلم يا حبيبي موضوع رائع
30-03-2013, 05:50 PM

منورين يا معلمين
30-03-2013, 06:57 PM

ممكن تقولى استعمل ايه غير الهوت سبوت

الكلمات الدلالية (Tags)
الزدبي, ايجى, اخير, اعلانات, على, نت