منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى شروحات كونكر اونلاين Conquer Online .: ركن خاص يطرح اهم برامج وشروحات لعبة كونكر ConquerOnline :.

26-08-2015, 02:41 AM
الربح عن طريق الانترنت خش ومش هتندم لان الطريقه ديه جربتها خلاص ومضمونه ميه في الميه وبالدليل

مقدمه
طبعا اى حد بيخش على موقع الربح من الانترنت مش بيفهم حاجه ويلعن اليوم الى خش عليه وضيع وقت كتير وفى الاخر الموقع مش بيديهم حاجه
السبب ان المواقع دى اغلبها نصابه وتعرفه من اهم حاجه وهيا الفلوس الى بتدهالك يعنى زى مثلا انا لسه شايف موضو على حالا بيكلم عن موقع بتشحن منه لكونكر وبيديك واحد دولار طب تصدقها انت طيب موقع هيديك واحد دولار على كل مشاهده اعلان اى نقره بالموس ه ده لو اصد يخسر مش هيعمل كده هما بيستغلوكو مش اكتر
واحد هيقولى طب ايه الجديد عندك يا عم الفقيق :p
حاضر يعمنا متستعجلش الجديد بقى ان الموقع الى انا بتكلم عنه واحد من اول 10 مواقع فى مجال الربع من الانترنت
واحد تانى : طب ايه الى يثبت حضرتك . طبعا عندك حق وانا هجوبك فى الموضوع بالدليل الكامل وهخلينى معاكو لحد متزهقو منى وتقولو احنا خلاص بقينا محترفين مش عاوزينك بقى

نبتدى على بركه الله :
موقع نوبكس Neobux
الفهرس: 1-مميزات الموقع:D
2-كيفيه التسجيل فى الموقع:cool:
3- شرح الموقع بنوع من التفاصيل;)
4-كيفيه الربح من الموقع:D
5-نصائح عامه:rolleyes:
6- اثباتات للدفع:)
7-صور بعض افضل اعضاء موق نوبكس

1-مميزات الموقع
تتميز الشركه بميزة الدفع الفوري اي تحويل ارباحك بعد طلبها بثواني على ثلاثه من اكبر البنوك (Paypal-Payza-NEtller)

الحد الادنى للسحب من الموقع هو 2دولار تزيد 1 دولار فى كل مره تسحب فيها حتى تستقر عند 10 دولار
- ما يقارب 30-50 اعلان يوميا وفوق ربح الاعلانات يعطيك علي كل اعلان نقطه تفيدك جداً في شراء عضويه ذهبيه
امكانيه تاجير الريفيرال من الموقع مما يزيد مكسبك اضعاف باذن الله .
-ضغطة الريفيرال المباشر (50%) ( الريفيرال المباشر هو شخص في اي بلد كانت...سجل في الموقع عن طريقك فتكون انت السبب في تسجيل هذا الشخص في الموقع وتكون السبب في جلب اعضاء للموقع لذالك يعطيك الموقع 50% علي ارباحهم بدون ان يقلل من ربحهم .
-والاهم شكل الاعلانات وطرقه الضغط عليها سهلة جداً وغير ممله ابداً وهذا اكثر ما يميزها تضغط علي الاعلان وتنتظر 5 ثواني وتغلقه فقط لا غير.
-الميزه دى اعتبرها شخصيا ما يميز موقع نوبكس عن اى موقع اخر وبلامنافس وهو وجود منتدى لكل لغه ومن ضمنهم لغتنا طبعا العربيه ووجود مشرفين للرد على استفساراتك وجو المنتديات العام مما لا يشعرك بالملل ويشعرك بجو اسره المنتدى

2-كيفيه التسجيل فى الموقع

اولا : اضغط علي رابط التسجيل فى الموقع

NeoBux

ثانياً اضغط علي كلمة Register

ثالثاً: نكتب
اسم المستخدم مثلا msafd1234 تقوم بتسجيل الدخول به
وكلمة السر والاميل وهكذا

رابعاً
تقوم بفتح اميلك وسوف تجد رساله بها كود تقوم بنسخه وادخاله في الموقع لتأكيد اميلك

خامساً : اضغط علي login

ثم ادخل اسم المستخدم وكلمة السر واضغط علي send او submit

سادسا اضغط على كلمه View Advertisements لتظهر الاعلانات التى تتقاضى المال عليها

ملحوظة في غاية الاهمية : عند نجاح التسجيل ودخولك الشركة ....... ان لم تضغط اربع اعلانات برتقالية على الاقل والموجودة في اسفل صفحة الاعلانات يلغى حسابك تلقائيا بعد 30 وذلك لان شركة نيوبوكس تعتبر المسجل او المستخدم الحديث والغير نشيط لا يستحق او غير جدير بالعمل داخل الشركة
سابعا : كيفيه الضغط على الاعلانات

ديه مش محتاجه صور انت يدوبك الاعلان بتيجي عنده تدوس عليه هيفتحلك صفحه الاعلان تسيبها متحركش حاجه هتلاقيه ثواني وكتبلك انت كده خدت واحد سنت وهكذا في كل الاعلانات

زي الصوره ديه

نيجى على جزء مهم جدا
وهو ال AdPrize

نخش على التقيل بقى وهو تاجير الريفيرال:):):)
عاوز بس الناس تصحصح عشان دى اهم حاجه للناس الى هتكمل فى المجال ده لانه بيضعفلك فلوسك باذن الله طبعا
هتتك على اسمك من فوق فى الصفحه وبعدين

كده بقى عندك احالات خاصه بيك متاجره ودول ناس عادين جدا زينا الموقع زى شبكه كده كلو موصل على بعضو وانت بتاجرهم بسعر معين حسب نوع عضويتك
والاحاله العاديه بتضغط 4 اعلانات البرتقاليه كل يوم وبتاخد على كل ضغطه منهم 0.05
ولو لحظت ان احاله عندك ضغط 9 بدل 4 ده امسك فيه بايدك وسنانك ههه :) يعنى تيجى جنب اسمه وهتلاقى قفل فعله عشان ميضعش منك لو جيت تعمل حاجه

احنا كده تقريبا حطينه كل الاساسيات نيجى بقى عشان الدليل والنصائح عشان تبقى عارف انت ماشى ازاى ومتشتمنيش فى الاخر :p

هل نوبكس Neobux محتاله ?
لا يا سيدي. هذا السؤال سُئل كثيرا في مجال الربح مقابل الضغط ولسبب وجيه, كثير من المواقع في هذا المجال تختفي بعد بضعة أسابيع من انشائها. نيوبوكس بقيت تعمل وتدفع لمدة تزيد عن 7 سنوات. عدد ضخم من الأعضاء استثمر مبالغ كبيرة من المال في هذا الموقع وحصل على مبالغ أكبر مرة أخرى. الدفع لك فوري وفي أي وقت, مهما كان المبلغ الذي تطلبه ( باستثناء أن الحد الأدنى للدفع 2 دولار طبعا ).يمكنك ايضا كتابة كلمة نيوبوكس سواء بالعربية او بالانجليزية في اي موقع بحث مثل جوجل مثلا وستجد اراء الناس من مختلف بقاع الارض عن هذه الشركة......ولكن للاسف لم نعرف نحن هذا النوع من الشركات الا منذ ثلاث سنوات فقط في حين ان الغرب يربح من هذا النوع من الشركات منذ اكثر من 10 اعوام واكثر
الموقع حتى الان فى تزايد فى عدد الاعضاء الذى يزيد لاكثر من20مليون عضو قامت نوبكس بدفع مبلغ مهول بكل المقايس اكثر من 75مليون دولار:eek::Dايوه
ودى بعض السحوبات لاعضاء العرب فى الموقع

والله ومن غير تكبير وتهويل فى الموقع ان فيه ناس دلوقتى بتوصل لمرتب ثابت نسبيا وهو 2500 دولار شهريا
وفيه فى المنتدى الخاص بالموقع واحد جاب عربيه يعنى جبها بلاش
---------------------------------------------------------------------------
نصائح منى الموقع ده عاوز شغل ودماغ نصحه
الى ناوى يخش الموقع يوم - اسبوع - شهر يبقى يعد فى حاله احسن عشان ده موقع
محتاج شغل بس الحمد لله مكسبه مضمون والشركه دفعها فورى يعنى مش بتستنى غير ثوانى على بنوك كبيره جداوالحد الادنى زى ما قولنا 2 دولار
انا عضو فى نوبكس من 3 شهور دلوقتى معايا حوالى 150 احاله موجره بيجبولى فى اليوم حوالى من نص لواحد دولار ايوه مش كتير
بس ده شغل 3 شهور نوبكس فيه ناس بتشتغل فيها من اول مفتحت ودلوقتى عندهم فوق ال20الف احاله واحسب انت بقى
20000*4*30*0.05
غير ان فيه حوالى 5 عضويات ممكن تشتريهم بفلوس فى الموقع وبيزودو النسبه الى بتخدها من ضغطات الاحالا
---------------------------
ملحوظه اخيره انا تعبت فى الموضوع ده خد منى حوالى 3 ل4 ساعات
فياريت الرد ميكونش محبط وانا معاكو لو حد عاوز يستفسر على اى حاجه
انا كده خلصت كتير اوى فى الموقع بس مش الكل يعنى انا حطيتك على الطريق
لو الردود كانت اجابيه هنزل باقى الشرح وهخلينى معاكو لحد السحب ان شاء الله
والنبى بلاش حد يحبطنى عشان انا تعبت اوى فى الموضوع
ملحوظه : فيه اضافه للمتصفح بتسمح ليك انك تعرف الاعلانات لما تيجى اسمها ad..... هتلاقى الاسم ده فى صفحه الموقع من تحت اتك عليها واختار نوع متصفحك ونزلها

وتقدر طبعا من الفلوس اللي تجيلك انك تشحن في كونكر زي ما كلنا عارفين

كده تمام

26-08-2015, 06:42 PM
رد: الربح عن طريق الانترنت خش ومش هتندم لان الطريقه ديه جربتها خلاص ومضمونه ميه في الميه وبالدليل

مية مية
27-08-2015, 05:41 PM
رد: الربح عن طريق الانترنت خش ومش هتندم لان الطريقه ديه جربتها خلاص ومضمونه ميه في الميه وبالدليل

شكرااااااااااااا لمرورك

الكلمات الدلالية (Tags)
مان, ليه, الميه, الانترنت, الربح, الطريقه, خلاص, ديه, جربتها, خش, عن, في, هتندم, ومش, ومضمونه, وبالدليل, طريق