منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

12-08-2012, 01:06 PM
يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

الله يخلكو يا جماعه السلاح دا مش موجود اساسن بل لعبه يبقاء ازى مع الناس حد يقوالى يا جماعه ابوس يدكو بليز بليز بليز بليز انا هموت طيب حد يجبلى السلاح دا ومش عاوز حاجه تانى الله يخلكو شرح مثن مفصل ازى بيتجب مش موجود بل لاكيى خالص مش محطوط اخش اكسبو لا مش موجود امل فين ولا بيتبع 7 ايام بليز
12-08-2012, 01:29 PM
رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

طيب بتعمل لموضوع مرتين لية ؟
12-08-2012, 03:39 PM
يا ماعه يارت حد يقوالى ازى اجيب الا m4a1 golgd فى كروس فاير برفيت سرفر بليز

انا اسف للمشرفر محمد انى عملت الموضوع مرتين بس با لله عليك يارت تقوالى الشرح 2 انا هستناء لحد ما تعملو هاكر دخول الجدران بس بليز شوفوالى حل ازى اجيب الا m4a1 gold الا هو اساسن مش موجود بل لعبه امل بيتجب من نين انا مسيتناك يا مشرف محمد ترود على ويارت يا باشا لو حضرتك من كرام اخلققك تتضيفنى على الياهو وهشكر كل وحدا عضو هيرود على الموضوع بتعى وشكراااااا والسلام عيلكوم ورحاماتخ الله وبركاته
12-08-2012, 08:44 PM
رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

اخي النهاردة عمل موضوع على هذا السلاح وكل الاسلحة دي
12-08-2012, 09:10 PM

روح شوف الموضوع

الكلمات الدلالية (Tags)
لعبه, من, الا, الجديده, اعارف, انا, بيتجب, برفيت, بس, gold, جماعه, يا, m4a1, سرفر, عاوز, فاير, في, نحن, كروز