منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدي طلبات الالعاب .:: اطلب اى لعبه تعجبك وهتجيلك فى ثواني ::.

07-09-2014, 01:01 AM
pob
طلب لعبه بيس 14

عاوز لعبه بيس 14 بس تكون على روابط 200 ميجا للرابط وكمان تكون العبه مش محتاجه تسطيب تكون للعب على طولمش كل مسطب نسخه ويندوز احتاج اسطبها وشكرا
07-09-2014, 07:25 AM
رد: طلب لعبه بيس 14

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pob مشاهدة المشاركة
عاوز لعبه بيس 14 بس تكون على روابط 200 ميجا للرابط وكمان تكون العبه مش محتاجه تسطيب تكون للعب على طولمش كل مسطب نسخه ويندوز احتاج اسطبها وشكرا
لوعلى مشكلت التسطيب فادى سهله جدا حضرتك وانتة بتسطب اللهبة لاول مرة اللعبة بتسطب فى بارتيشن c حض رتك اودامك حاليين اولا وانتة بتسطب اللعبة تغيير المسار بتاع التسطيب وتخلية فى بارتيشن تانى او ممكن تسطبها زاى ماهية ولما تخلص روح تاخود الملف كات وتنقلو فى اى بارتيشن تانى
وانا حاليا ححاول ا شوفلك اللعبة مقسمة على روابط 200 ميجا بس انا مابنصحكش انك تحمل للعبة على روابط كتيير لانى انا المشكله داى كانت بتوجهنى كتيير احمل العاب مساحتها كبييرة على عدت روابط ولما تخلص تحميل اجى افك الضغط عنهم كل مرة كنت بلاقى ملف بايظ مابيرداش يتفك الضغط بتاعو فانا بنصحك تحميلها من رابط واحد ولو انتة خايف انك لما تقفل الجهاز وتيجى تفتحو تانى ماتكملش تحميل اقولك اطمن انا عاريف طريقة تخليك تكمل بيها تحميل حتة لو مش راضى يكمل
08-09-2014, 02:01 AM
pob
رد: طلب لعبه بيس 14

انا عارف انها فلمنتدى بس انا عاوزها بروابط مساحتها اققل عشان انا النت عندى ضعيف وازاى بكمل تحميل حتى لو مش راضى يكمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ

الكلمات الدلالية (Tags)
14, لعبه, بيس, طلب