منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

11-06-2011, 06:25 PM
الكل يدخل

شباب الحقو فى واحد مشغل هكر الهكر ده الواد يكلم اى حد والى يكلمو يرد على و الاسم والباص يظهرولو
انا اميلى واميل اخوى اتسرقو و فى واحد رجعلى اميل اخوى بس مش عارف هى لعبه على ولا هو ده صاحب الدى فى دى اصل مفيش الا صاحب الدى فى دى الى يعرف اميل اخوى وانا تعبت من كدا خلاص كدا فنشت على الاخر ومع كل احترامى انا شكلى هسيب لعبة كروس فاير
عشان كل الى فيها مبيفكروش الا فى نفسيهم و كمان الكل بيلعب ب هاك وده بنسميه nop
الاوحش ان فى حد فاسد يشترى هاك سرقه الاميلات وده اوحش حاجه اللهم احفظكم جميعا ومفيش حد يكلم اى حد على
اللعبه او الياهو صدقونى الطعم ده وحش موت واخرا وليس اخرا انهى كلامى مع تمنياــــــــتى بالتوفـــــــــــــــيق
11-06-2011, 06:27 PM
رد: الكل يدخل

فى واحد اسم اميلو الياهو a.maha84
مفيش حد يرد عليه اما يكلم اى حد منكم
11-06-2011, 06:49 PM

بص يا صحابى متقلقش انا اقدر ارجعالك ايميلك الى اتسرق ده وكمان اجبلك اميل الواد الى سرقو بس انت قولى او كلمنى
بس محتاج منك خدمه انا عواز هكر lula اخر تحديث ممكن ورد عليه وانا بازن الله هتصرف
11-06-2011, 07:05 PM

يا باشا اخر تحديث بيعمل ريسترت ل الجهاز وبعدين لو سمحت اكلم ف رساله خاصه مش فى موضوع عايز طلب ليك
وبعدين راعى ظروفى لو سمحت
11-06-2011, 07:11 PM

اسف بس اصل انا بقالى يوم كمل بدور على الهكر ومش عارف اجيبو وشكر وانا عوازها مش مهم عادى يريت تحمهلوى

الكلمات الدلالية (Tags)
الكل, جحيم