منتديات ايجي نت

> >

بيع وشراء اكونتات كروس فاير ركن مخصص لعرض الاعلانات - وبيع الايميلات - وبيع حسابات كروس فاير - شحن zp

09-03-2013, 09:40 AM
رد: عايز [zP] خوش هنا بسرعة.....

09-03-2013, 09:44 AM

انا عاوز..
09-03-2013, 10:48 AM

يا جماعه الكلام نصب ازكان هو ال10الف بي 50 جنيه والله مفي بي 25 جنيه خالص وعشان ميتنصبش عليك روح قبله وخليه يشحنلك
والله ياجمعه انا قولت عشان ميتنصبش عليكو
09-03-2013, 01:25 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مزيكا23 مشاهدة المشاركة
يا جماعه الكلام نصب ازكان هو ال10الف بي 50 جنيه والله مفي بي 25 جنيه خالص وعشان ميتنصبش عليك روح قبله وخليه يشحنلك
والله ياجمعه انا قولت عشان ميتنصبش عليكو
اولا انت عملت موضوع زى كده بس غيرت فيه شويه حاجات انا مش هرد عليك انا هخلى الى انت شحنتلهم يرد عليك عشان انت مش محترم اساسا عشان تتهم الناس كدب وعلى فكرة لو هى نصب انا ممكن اخود الاكونتات لكن انا مش باخد اكونتات من حد وبعدين انا الى بشحن مش حد تانى يا معلم انت لو محترم بجد مكنتش قولت كده
09-03-2013, 01:30 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kmkmw مشاهدة المشاركة
اولا انت عملت موضوع زى كده بس غيرت فيه شويه حاجات انا مش هرد عليك انا هخلى الى انت شحنتلهم يرد عليك عشان انت مش محترم اساسا عشان تتهم الناس كدب وعلى فكرة لو هى نصب انا ممكن اخود الاكونتات لكن انا مش باخد اكونتات من حد وبعدين انا الى بشحن مش حد تانى يا معلم انت لو محترم بجد مكنتش قولت كده
ياجماعة الراجل ده صادق
وانا كمان هشحن منه

الكلمات الدلالية (Tags)
بسرعة, بسرعة....., خوش, عايز, zp, [zp], هنا