منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

31-01-2015, 12:15 PM
مشكلة 1N.cab

*السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*
اتمنى بأن احد يساعدنى فى هذه المشكلة.
انا قعدت فتره كبيره مابفتحش كروس فاير
ولما جيت افتحه عمل ابديت ووقف عند ملف 1N.cab ولا يريد ان يتخطى هذه المرحله
مع انى سبت الجهاز مفتوح عليها اكثر من 14 ساعة ولا تتحرك نهائيا
اتمنى بأن احد يعرف الحل لهذه المشكله.
شكرا جزيلا!
31-01-2015, 12:20 PM
رد: مشكلة 1N.cab

لازم تمسح اللعبة و تنزلها تاني انت بتقول بقالك كتير ما فتحتش اللعبة كدا في كذا ابديت و اللعبة حتى لو حملت الملف دا و عدت من غير مشاكل هتاخد وقت كبير اوي على ما تخلص كل التحديثات اللي نقصاك
31-01-2015, 12:53 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة
لازم تمسح اللعبة و تنزلها تاني انت بتقول بقالك كتير ما فتحتش اللعبة كدا في كذا ابديت و اللعبة حتى لو حملت الملف دا و عدت من غير مشاكل هتاخد وقت كبير اوي على ما تخلص كل التحديثات اللي نقصاك
اشكرك جدا يا اخى الكريم على ردك علي
انا حملت الابديت الكبير اللى هو 750 ميجا من فتره وسبتها وملعبتهاش بردو ولما جاتلى المشكلة دى مسحتها وسطبتها تانى وبردو بيقولى نفس الكلام
شكرا جدا تعبت حضرتك معايا
31-01-2015, 04:08 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *-Ninja-* مشاهدة المشاركة
اشكرك جدا يا اخى الكريم على ردك علي
انا حملت الابديت الكبير اللى هو 750 ميجا من فتره وسبتها وملعبتهاش بردو ولما جاتلى المشكلة دى مسحتها وسطبتها تانى وبردو بيقولى نفس الكلام
شكرا جدا تعبت حضرتك معايا

يا باشا احنا معاك لحد ما المشكلة تتحل , حضرتك دلوقتي امسحها خالص و نزلها من جديد و انشاء الله هتشتغل
08-02-2015, 08:45 PM

ربنا يخليك يا فندم على تعبك معايا
واسف جدا على التأخير انا جهازى الويندوز وقع وماكنش عايز يقبل اى ويندوز لحد ما اشتغل الحمد لله
انا نزلت اللعبة من الأول خالص بس وهى بتفتح بيقولى خطأ فى X-Trap فى ملف اسمه Kernel32.dll روحت منزله من النت ولما جيت استبدله فى System32 مرديش روحت معاديها وقلت احاول مره تانيه راح ظاهرلى نفس الخطأ وبعد كدا فتح واختفى X-Trap وكأن مافيش حاجه بعد كدا لما كتبت ال ID وPassword اجى اخوش يروح ظاهرلى File not found legacyshader.fxo روحت منزله من النت وغيرته اتغير عادى بس بردو بيجبهالى تانى
والف شكر على مجهودك معايه يا فندم مش عارف اقول لحضرتك ايه والله.

الكلمات الدلالية (Tags)
1n.cab, 1ncab, مشكلة