منتديات ايجي نت

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

04-01-2013, 08:35 PM
رد: حصرى على ارض الابداع والتميز مع عوده اقوى هاكات الفيب والافضل لقتل الزومبى والاقوى فى المميزات بعد التحديث فور نزوله UnlimitedCheating CF NA Hack 11.2 01/04/2013

ان شاء الله حاضر هنزلوا من عينى
04-01-2013, 09:06 PM
رد: حصرى على ارض الابداع والتميز مع عوده اقوى هاكات الفيب والافضل لقتل الزومبى والاقوى فى المميزات بعد التحديث فور نزوله UnlimitedCheating CF NA Hack 11.2 01/04/2013

04-01-2013, 10:16 PM

والله انت برنس بس انا كان ليا طلب عند حضريتك بس ياريت متكسفنيش وتقولى نزله فى قسم المشاكل عشان مش محتاج
انا كنت عايز اعرف طريقة تظبيت الهاك بحيث انه ميجبش ايرور خالص وياريت تقولى اعمل ايه فى الهاك مثلا زى well hak و ايه كده يعنى عشان انا مش عارف اتعامل مع المميزات عشان كل لما اجى العب بيجيب ايرور وياريت تقولى اشغل مميزات ايه ومشغلش ايه
وفى حاجة تانى انى كل ما اجى العب زومبى وميجليش ايرور اقول الحمد لله اجى فى اخر الارض زى ارض crater بتاعت الزومبى الجديدة بيبقى عندى اول لما بلعب fps بيبقى 50 او 60 باجى فى اخر الميشن بلاقى fps عندى بقى 10 اعمل ايه يا معلم ونبى متبخلش عليا بالرد ومتقوليش نزلها فى قسم المشاكل عشان انا لسه جديد ومش عارف اى حاجة خالص وشكرا ليك على مجهودك
04-01-2013, 10:46 PM

يابرنس انا هساعدك وكل حاجة واللى انت عايزو كلوا
بس انت لزم المشكلة فى قسم المشاكل وطلبات مينفعش نقاعد
نتناقش فى طلبات اللى حضرتك عايز فى موضوع الهاك
كل حاجة ولها مكانه المعينه
والمشاكل وطلبات لها قسم وهو دة
http://forums.egynt.net/forumdisplay.php?f=87
اتفضل نزلوا هنا وانا مش هتاخر عليك فى المساعده
05-01-2013, 01:54 AM

يا باشا انا لو كنت عارف انزلها ف قسم المشاكل كنت نزلتها لكن انا لسا جديد ومش فاهم بعد ما ادخل قسم المشاكل اعمل ايه بعد اذنك قولى اكتب المشكلة ازاى فى قسم المشاكل او تقولى على الحل على طول

الكلمات الدلالية (Tags)
01-04-2013, 11.2, 112, مع, مقتل, المميزات, الابداع, التحديث, الزومبي, الفيب, cf, ارض, اقوى, بعد, hack, حصري, na, على, unlimitedcheating, غنيه, في, فور, هاكات, والافضل, والاقوى, والتميز, نزوله