منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

16-02-2013, 09:48 AM
ارجو الدخول....استفسار بسيط

انا كنت عايز اخود ريبون عيد الحب المهم انا فتحت فى يوم عيد الحب وخدتش الريبون مش عارف ليه وبعد كده كنت عايز اخود الريبون الى اسمة summer game هو موجود شرحه بالمنتدى بس انا مش عارف اعمل حاجة خااالص عشان انا كل لما اوح على z8 عشان اعمل الايفنت بيقلى event is over لكن النهاردة روحت z8 لقيت بيقول check reward stauas بدوس عليها وانا مش عارف اساسا دى بتاعت ايه لما دوست عليها مفيش حاجة حصلت ياريت حد يفهمنى اعمل ايه عشان اخود الريبون ده ؟وكمان عايز اعرف انا اقدر اخود الريبون بتاع عيد الحب وله مش هينفع عشان انا سجلت يوم عيد الحب ولعبت كام جيم وجاليش غير القنبلة ومجليش الريبون بتاع عيد الحب ؟ياريت حد يفهمنى بالتفصيل عشان انا فهمى على قدى

16-02-2013, 04:20 PM
رد: ارجو الدخول....استفسار بسيط

معلش يا معلم مرديتش على الموضوع عشان اسمك شبه اسمي كنت فاكر اني رديت
المشكلة من الشركة عشان هيا موزعتش الريبون على كل الاعضاء
16-02-2013, 07:53 PM

ماشى بس انا بردك عايز اخود ريبون الى اسمه summer game فا كنت عايز اعرف ازاى اخود الريبون ده انا عرفت انى لازم اعمل الايفنت انا روحت على موقع اللعبة وروحت على الايفنت اعمل ايه تانى عشان اشوف الحاجة الى هما طلبنها منى ياريت تفدنى ........
16-02-2013, 08:17 PM

دا كان ايفينت وانتها
كان بتاريخ 2012-08-13
17-02-2013, 06:07 AM

يعنى هيجى واحد تانى امتى؟

الكلمات الدلالية (Tags)
الدخول....استفسار, الدخولاستفسار, ارجو, بسيط