منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

05-01-2016, 08:38 PM
استفسار حول اكونت عمود والاسلحة الجولد

السلام عليكم مشرفى وأعضاء منتدى إيجى نت ..

انا كان عندى إستفسار بس فى لعبة كروس فاير .. عشان بس انا مش محترف فيها اوى ولا عارف كل اسراراها

انا الوقتى الاكونت بتاعى وصل عمود واما وصل عمود اخدت 40000 GP فأنا عاوز أعرف هل فيه مميزات تانية للأكونت لما يوصل عمود وهل فيه قدرات إضافية وحاجات إضافية بيتوصل لها الشخصية الى بلعب بيها ..

وأهم سؤال الاسلحة الجولد اشتريها ازاى او أكسبها ازاى .. وفيه سلاح تانى رمادى كدا برضه فيه 150 رصاصة الاسلحة دى بتتجاب ازاى ومنين عشان مش موجودة فى ITEM

وأخيراً هل الاكونت لما يوصل لرتبة معين بيبقا فى بى ولا الفى بى بيتشرى ازاى او اوصله ازاى ؟؟

ومعلش على الأسئلة الى ممكن يشوفها البعض بايخة بس عشان انا مش محترف فى اللعبة اوى زى ماقولت ..

تحياتى منتديات إيجى نت
09-01-2016, 12:41 PM
رد: استفسار حول اكونت عمود والاسلحة الجولد

ايه ياجماعة فين الرد معقوله ماحدش عارف :/ :/
09-01-2016, 02:46 PM
WWE

بص الاسلحه الجولد بتبقى فى ال Black market و ده ب ZP وال VIP مفيش اى طريقة تجيبو بيها غير انك تشحن و بالنسبه لترقيه مش بتفرق فى القوه ولا حاجه عادى شكل و خلاص و اى سلاح مش موجود فى ال Item shop هتلاقيه فى ال Black market و فى بعض الاسلحه بتكسبها فى الصنديق بتاعت ال Zombie Mode
09-01-2016, 06:26 PM

تسلم ايدك ماننحرمش منك ياريس

الكلمات الدلالية (Tags)
الدولي, استفسار, اكونت, دول, عمود, والاسلحة