منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى ايجى نت الاخبارى .: أخبار الشرق الاوسط و الاحوال الساسية والمقاومة والانتفاضة و ثورة 25 يناير :.

02-05-2012, 02:49 PM
اخر ما كتبه الشهيد محمود حامد

اخر ما كتبه الشهيد محمود حامد : انا مش نازل أخرب أنا نازل أحمي اخواتي .. ادعولي بالرحمة لو مت

أحمد حسن راؤول

قبل استشهاده بساعات وقبل نزوله إلى ميدان العباسية للدفاع عن المواطنين المصريين المعتصمين في ميدان العباسية والذين يموتون غدرا بأيدي لم تصبح خفية , قام بكتابة هذه العبارات على حسابه الشخصية بموقع التواصل الإجتماعي " فيس بوك " :
ممكن تكون اخر حاجه اكتبها انا منزلتش اليوم لانى عندى امتحانات بعد كام يوم كده لاكن مش مهم الدراسه ربنا مش هيسألنى على الشهاده ولاكن هيسألنى انا ليه سكت على واحد ظالم قتل اخواتى وسيبت اخواتى ليه بيموتو وانا قاعد فى البيت (احب اقول لكل اصدقائى انى رايح ادافع عن اخوانى ومش رايح اعمل اى تخريب لاى حاجه وانا لو مت عاوز كل الناس تدعيلى بالرحمه والمغفره وعاوزكم تقولو لا اله الا الله محمد رسول الله كل يوم ان مت وان عشت سأظل احارب مع اخوتى فى سبيل الله )
(اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله )
محمود حامد
( الشهيد القادم بإذن الله )
وفعلا بعد ساعات قليلة تم قتله في أرض المجزرة على يد المعتدين على اعتصام وزارة الدفاع دون تدخل من الشرطة والجيش .

شاهد المحتوى الأصلي علي بوابة الفجر الاليكترونية - اخر ما كتبه الشهيد محمود حامد : انا مش نازل أخرب أنا نازل أحمي اخواتي .. ادعولي بالرحمة لو مت
02-05-2012, 09:19 PM
رد: اخر ما كتبه الشهيد محمود حامد

اشكرك يامارك على الخبر

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, محمود, الشهيد, اخر, خالد, كتبه