منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

18-06-2013, 06:18 AM
مفيش هكر بيشتغل عندي :(

انا عندي مشكله انا جديد في العبه حاولت اشغل هاكات و مشتغلتش حته مجاليش قائمه سوده
المشكله بأختصار ان انا عمري مشتغل معايا هكر مع العلم اني عملت كل الي كان في الشرح و اشغل العبه و العب وميجليش حاجه معرفش لا قائمه ولا حاجه
مع العلم اني شغلتها علي جهازين جهاز لاب ويندوز 8 (أنا عارف ان ممكن ميشتغلش)
شغلته علي جهاز الكمبيوتر مشتغلش تفتح العبه يختفي الهاك ميظهرش حاجه جربت باردو الهاك الي NA V8
الي نزله استاذ سيد
وعملت كل حاجه وظهرش اول لما افتح حتي
ممكن الرد علي مشكلتي
انا الجهاز الكمبيوتر ويندز اكس بي الحزمه ال2 مش ال3 والاب طبعا 3
وشكرا ...
18-06-2013, 06:33 AM
رد: مفيش هكر بيشتغل عندي :(

بس يا أصلى خش على الموضوع ده وحمل كل البرامج اللى عليه فى برنامج هتسطبه عادى وفى ملفين هتحطهم فى ملف اللعبه وبعدين مش هتشتغل على sp3 مش على sp2 ولازم جهازك يكون رامات 1 جيجا وكارت شاشه 1 جيجا علشان تشتغل تمام وبالنسبه لويندوز 8 أنا بشغل الهاكات عندى عادى جدا بس إعمل اللى فى الموضوع ده وأحسن هاك هيشتغل معاك هاك البرو CFPRO جربه و إدعيلى بالنسبه للهاك ده هيشتغل القائمه بتاعته بعد ما تخش وتلعب فى المستوى هتلاقيه إشتغل على طول تمام فى حفظ الله

http://forums.egynt.net/showthread.php?t=29719
18-06-2013, 06:34 AM

sp3 مش sp2
18-06-2013, 04:23 PM

حبيبي
اول حاجة
هتغير الويندوز الى 7 او اكس بي 3
ثانيحاجة هتعمل ابديت لكل تعريفات الجهاز
19-06-2013, 02:53 AM

ليكو يا جماعه
علي ردكو انا هشوف الموضوع الي قولتلي عاليه بالنسبه للتغير فهشوف واحد كويس يعملي عشان انا اتبهدلت من الناس الي بتاخد الجهاز تطلعو مضروب وتقولي المزر بورت وهي اساسا الراما
هشوف الحلول وهرد عاليكو

الكلمات الدلالية (Tags)
مفيش, بيشتغل, عندى, هكر