منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

26-01-2012, 04:35 PM
مشكلة الاكس تراب بسبب النسخة

يا جماعة انا كان عندى مشكلة اللى هى الاكس تراب فى اللعة وانا مكنتش عامل هاكات ولا حاجة وادخل اللعبة يخرجنى يقوللى الاكس تراب قافش هاك ما علينا فا انا تعبت كتير واستاذ سيد وقف معايا كتير وفى الاخر انا سطبت ويندوز7 واستغلت الحمد للة فا جيت انهاردة اهو لقيت مشكلة جيت افتح اللعة من run as administrator زى ماانا بعمل كل يوم وبتشتغل بس لما جيت اشعلها من un as administrator لقيتو مش شغال ادوس عليها اللعبة تتفتح من غير ما يقوللى yes or no فا اشتغلت وجابلى تانى موضوع الاكس تراب ارجو الحل ومشكورين انا عايز الحل اللى هو حد يقوللى ازاى اجيب خاصية run as administrato هى معرفش مش بتظهر خالص على اى حاجة مش عارف اتمسحت ولا اتلغ ياريت اللى يعرف يقوولى اجيبها تانى ازاى عشان دى اللى بتحمى الللعبة من الفيروسات ولو فى هاك اوتوماتيك بتشغلها باردو ارجو الحل ومشكوررررررررين
26-01-2012, 04:57 PM
رد: مشكلة الاكس تراب بسبب النسخة

حبيبى قلبى مشكلتك اسهل فوق ماتتصور بس انت لو تركز هتعرف تحله
ركز معى هتجى عند كلمة patcher_cf كليك شمال عليه انزل لاخر واحدة اللى هى خصائص
بعد كدة كلمة compatible بعد كدة run this programe واختار كل مرة نظام وجرب عليه
ويفضل تبدا بالاكس بى
26-01-2012, 05:43 PM

حبيبى واللهى انت اللى معايا على طول هجرب واقولك وكمان عايز اكلمك عشان واللهى انت واحشنى اوىىىى
26-01-2012, 05:45 PM

بس ازاى ابدا بلاكس تراب يعنى اعمل على الاكس تراب كليك يمين وانزل اخر واحدة اللى هى propirtes
26-01-2012, 06:47 PM

على ملف patcher_cf واعمل اللى انا كاتبوا لك فوق

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, الاكس, النسخة, تراب, بسبب