منتديات ايجي نت

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

23-12-2011, 05:17 PM
[PaThed]حصرى ايجى نت هاك Assassin's Creed Hack V2 بدون انجكتور 23/12/2011

Assassin's Creed Hack V2
23/12/2011

المميزات :

1-NoRecoil/NoSpread (Perfect 100%)
2-NoReload (No Errors..Thanks to @errol)
3-NoWepWeight
4-NoChangeDelay
5-SeeGhosts
6-ShootThroughWalls

1-NoRecoil/NoSpread (Perfect 100%)
2-NoWepWeight
3-NoChangeDelay
4-SeeGhosts
5-ShootThroughWalls

عارفين ايه الفرق بين الاتنان ان الهاك الاولنا هيبقى مفيش فيها تعمير يعنى هتضرب على طوال التانى هتقاعد تعمر السلاح عشان فى ناس بتلاحظ الحكاية دة
وانت بتلعب وبيعرفوا انك هاك وبالتانى لما يعرفوا هيطردكوا على طوال عشان كدة اتعمل اتنان واحد بتعمر والتانى من غير وانت اختار اللى يعجبك

صورة دة بتوضح ان هو بيضرب نار ومش بيظهر حاجة فى الحيطة دة دليل ان ميزات ضربة من وراها الحيطة شغالة

صورة دة بتوضح ان هو اخد الاكا بسلاح تعبان موله خالص وبالهاك اللى بيلعب بها بيقولك يعنى ان الهاك ممتاز xD

طريقة تشغيل :

على فكرة تم اكتشاف صغرة جديد مكان sxs اسمها mlange وشكل كدة الهاكات اللى هتنزل كلها بعد كدة هيبقى مفيش فيها انجكتور وهيشتغل على طوال يامعلم
والحياة بقى لونها بمبى وانا جمبك وانت جمبى xD نرجع لموضوعنا هتفك الصغط هيطلع ملف تحط فى كروس فيرا وتشغل لعبة من patcher_cf فى اسهل من كدة

السؤال بتاع العباقرة :

تم الاجابة عليها من قبل العضو lampino هو اللى جاوب الاجابة صح بس انا شكك يكون غشش الاجابة من موضوع شرح تشغيل الانجكتور عشان انا
موضح فيها نقطة دة xD بس هحاسبها لك بردك ياللى

سؤال جديد :

انا طبعا جهازى مش حديث ومالوش تعريفات لسفن بس انا قدرت ان اسطب نسخة اسفن واعرف كل حاجة سؤال بيقول يامعلم ازاى تقدر تسطب نسخة سفن
على جهازك القديم وتعريف التعريفات محدش يستخدم جوجل ويغش انا عارف الحركات دة xD انا هعرف اللى هيغش

رابط الفحص

1 - ألهاك اللى مش بتعمر فيها الاسلاحة : http://virusscan.jotti.org/en/scanre...9403417653ffa0
2- العكس على طوال : http://r.virscan.org/report/50db554c...9c09f30c1.html

رابط التحميل :

الاتنان فى رابط واحد :

http://egy.egynt.net/51364.html

وكما قال المبدع ايجى نت عالم من التميز والابداع
تم الرفع باسم المنتدى العزيز ايجى نت / ويبقى لينا السباق
سبحان الله عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات وعدد السكون
ارجو الدعاء لى عندى امتحانات
23-12-2011, 05:27 PM
رد: حصرى ايجى نت هاك Assassin's Creed Hack V2 بدون انجكتور 23/12/2011

برنس برنس
تسلم ياعسل
23-12-2011, 05:34 PM

شكرااا ويارب يشتغل
23-12-2011, 05:52 PM

شكرااااااااااااا
23-12-2011, 06:19 PM

شكراعلى الهاك واللة ينور

الكلمات الدلالية (Tags)
23-12-2011, assassin, assassin's, ايجى, creed, انجكتور, بدون, hack, حصري, pathedحصرى, v2, هاك, نت