منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى S4 League Game .: منتدى خاصل للعبه S4 League Game - تحميل هاكات S4 League - شروحات S4 League :.

28-08-2012, 11:55 PM
رد: ارجو الدخول والرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrfarhat مشاهدة المشاركة
اوك مان بس الى انت بتقولى عليها ديه الى اسمها capsule ديه اجيبها منين
والى هيا تاخد 100 تديك 200 اعملها ازاى ارجو الرد عشانانت جدع ولاهى محدش فى اوم الموقع ده عبرنى غيرك
وشكرا على المررو
اولاً شكرا ليك .. و على الفكرة الموقوع والله في ناس بتساعد كتير بس معلش ممكن ماكنوش خدوه بس بالهم من الموضوع
..............................
ثانياً انت تقدر تجيب الCapsule ده لما يكون معاك Ap انت كل اللي عليك تشحن 10 الف Ap ب 60 جنيه
و بعد كده هاتلاقي في Shop حاجة اسمها Capsule Pen ديه انت لما تجبها بتيدك من 1 ~ 100 الف فلوس بس ديه تقريباً مش بتيجي على طول 100 الف
يعني انت و حظك ممكن يجيلك 50 الف بس و اقل كمان ( ديه بتعتمد على حظك )
نصيحة مني :
بلاش تشتريها .. لو هاتشحن AP يبقا احسن لك انك تجيب Capsule الاسلحة و Capsule لبس لان لو جالك اللبس او اسلحة Unlimited
هاتلاقي نفسك مش بيتضيع فلوس كتير
نصيحة تانيه :
.. لو مش هاينفع تشتري Ap يبقا احسن حاجة تضيف ناس Combi و تجيب لبس الMaster و ده بيبقا Unlimited
و يبقا كده انت هاتيجب اسلحة و Skills بس بالPen و كده هاتكون وفرت فلوووووس كتير :)
و انا معاك لو عندك اي استفسار في اللعبة

29-08-2012, 10:45 PM

انا بشكرك جدا لخ ميدوا انت اكيد اسمك محمد اوا احمد على العموم انا بشكرك شكر خاص ومعلش ولاهى عشان انا لسا جديد فى الموقع وفى اللعبة انا لفل 30
مان انا معايا 2 لبس
driver suit ده الاول
spahere suit ده التانى
يا مان ممكن تقولى اجيب اللبس او اى حاجة بتعد علطول مش بتخلص منين ويا مان لو معاك اميل جديد لسا لفلف واحد شغال ومش محتاجو ادهونى وانا اغير الباسوورد عشان انا واخد الاميل ده جاهز لفل 16 وكان معاه 0 فلوس لو معاك اميل لفلف واحد اكتبلى اميلك الياهوو هنا وقول انت بتفتح الساعة كام وانا اكلمك يا هو واخدوا منك ولو معاكش عادى يا مان بسارجو الرد على سوالى اجيب الحجات منين الى بتعد علطول ازاى ويا مان انا اللبس بتاعى باظ اصلحوا منين
29-08-2012, 10:47 PM

وصح يا مان انت بتقولى اعمل add compi هو انا اعمل للناس ليه هو فايدته ليه وثانيا شكرا ليك اوى مان
30-08-2012, 12:27 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrfarhat مشاهدة المشاركة
وصح يا مان انت بتقولى اعمل add compi هو انا اعمل للناس ليه هو فايدته ليه وثانيا شكرا ليك اوى مان
بص يا باشا اولاً : لو عايز تعمل ايميل جديد لفل واحد كل اللي هاتعمله انك تحمل البرنامج ده
HotSpot Shield و سجل في اللعبة عادي .. ( وده لان الGM عامل ان مفيش مصرين يسجلو و البرنامج ده بيساعدك على انك تعمل ايميل )

ثانياً : بعد ما تعمل الايميل الجديد تروح تخش على ايميلك القديم و تعمل Add Combi و تكتب اسم الايميل الجديد
بعد كده تخش تلعب بالايميل الجديد لحد ما توصل لفل 15 مثلا و تفضل تعمل ايميلات جديدة و تضيفها للايميل القديم
و كل ما تلفل اكتر لليملات الجديدة .. كل ما يزيد Master Combi

ثالثاً : هاشرحلك كل حاجة في الMaster Combi
ده بيكون لبس Unlimited ( مش بيخلص معاك على طول بس انت صلحه ) و ده انت تقدر تيجيبه من الShop بالPen
و ده بيتكون من 5 قطع ( ايد الماستر - رجل الماستر - طقيه الماستر - وش الماستر - شعر الماستر - لبس الماستر اللي تحت - لبس الماستر اللي فوق )
1 - ايد الماستر تقدر تشتريها لما تكون معاك 6 ماستر
2- رجل الماستر تقدر تشتريها ..... 11 ماستر
3- طقية الماستر >> 16 ماستر
4 - وش الماستر >> 21 ماستر
5- شعر الماستر >> 26 ماستر
6- لبس الماستر اللي تحت >> 31 ماستر
7- اخر قطعة من اللبس >> 36 ماستر

و بكده تكون انت اشتريت اللبس كولو و بيكون Unlimited

رابعاً : الماستر بيكون من Exp و كل ما تخلص الExp بتنتقل للفل اللي بعدو
يعني انت معاك Master Combi 0
و الEXP بتاع الماستر 1 - 10
لما اللي انت عاملهم اضافة Combi بلفلو الاExp ده بيزيد
و لما تخلص الاExp بتنتقل للفل Master Combi 1
و هاكاذا ...
( والExp بيزيد لما Master Combi بيزيد )

نصيحة : بلاش تعمل انت ايميلات لفل 1 و تلفل لنفسك الCombi علشان هاتخود واقت كبير و هاتمل من الحاكية ديه
فالافضل انك تدخل اللعبة و اي واحد يكون لفل 1 تقوم انت تعمله Add Combi

نصيحة 2 : الايميل الجديد اللي بيبقا لفل 1 بيجيلو 30 الف Pen فبلاش تخلصعهم يعني افضل حوش فيهم
و كده كده هايجلك لبس لما تبقا لفل 11 تقريباً بيعد معاك 30 يوم

و ديه صورة للبس الماستر

30-08-2012, 07:01 PM

شكرا يا باشا على الرد الجميل ده وربنا انت جدع يا مان ممكن معلش تجيبلى موقع شرح فتح برنامج الهوت سبيد واستخدامه عشان انا عمال ادور الاقيه على الباتش القديم والشرح قديم ممكن الموقع وكمان يا مان انا لما باجى اعمل كومبات ماستر بيقولى 2chareles

اصلى انا بعمل مع عيال فوق الفل 20 عادى ولا لازم لفل 1

الكلمات الدلالية (Tags)
الدخول, ارجو, والرد